مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از بی‌ام‌و X5 M جدید در نوربرگرینگ

درست ده سال پیش تصاویر جاسوسی از خودروی بی‌ام‌و X5 M در رسانه‌ها منتشر شد و حالا بعد از یک دهه سومین نسل از این خودروی عالی شاسی‌بلند در پیست مسابقه و آزمایشی نوربرگرینگ رویت شده است.

البته در تصاویر جاسوسی این خودرو به صورت کامل استتار شده و جزئیات دقیقی از این خودرو را نمی‌توان به طور قطع منتشر کرد. به طور قطع ظاهر تهاجمی این خودرو نشان از مدل بی‌ام‌و X5 M را دارد که چهار اگزوز و تایرهای بزرگ آن بیانگر تیپ این خودرو هست. متاسفانه تصاویری از داخل خودرو منتشر نشده ولی به طور قطع می‌توان گفت که این خودروی جدید باید کنسول مرکزی جدید داشته باشد.

بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند که بی‌ام‌و X5 M جدید مجهز به پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو متصل به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هست که این ویژگی‌ها شبیه به مدل M5 این برند آلمانی است و می‌تواند پیشرانه آن حداکثر 617 اسب بخار قدرت تولید کند و هنوز اطلاع دقیقی یا تخمینی درباره حداکثر گشتاور را هم نمی‌توان زد. البته از روی تصاویر می‌توان گفت که شاسی این خودروی جدید نسبت به مدل‌های قبلی ارتفاع کمتری دارد و از این رو هندلینگ بهتری خواهد داشت.

به زودی کمپانی آلمانی بی‌ام‌و دو خودروی جدید X5 M و X6 M را روی خط تولید می‌برد و دو شاسی‌بلند دیگر به نام‌های X3 M و X4 M را هم در سال 2020 میلادی طراحی می‌کند و به این خط تولید اضافه خواهد کرد. نظر شما درباره خودروهای شاسی‌بلند آلمانی بی‌ام‌و چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا