مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (26 فروردین 98)

خودروسازان کشورمان در اسفندماه سال گذشته اقدام به عرضه شرایط فروش فوری محصولاتشان با قیمت حاشیه بازار کردند که تاثیرات خوبی در بازار داشت و توانست قیمت خودروهای داخلی را تا حدود زیادی متعادل کرده و از افزایش قیمت بیش از حد آنها جلوگیری کند که ایران‌خودرو نقش پررنگ تری در این زمینه داشت و حالا مرحله جدیدی از این اقدام را آغاز کرده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات خود با قیمت حاشیه بازار رونمایی کرد که این مرحله، اولین مرحله از سری شرایط فروش تنظیم بازار این شرکت در سال 98 به شمار رفته و مشتریان می‌توانند از 26 فروردین ماه اقدام به ثبت سفارش کرده و از شرایط ایجاد شده در این شرکت بهره مند شوند.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرو تورم خودرواین شرایط فروش ایران‌خودرو از ساعت 10 روز دوشنبه 26 فروردین ماه آغاز شده و تا اتمام ظرفیت تعیین شده برای آن ادامه خواهد داشت. قبل از نوروز 98 نیز این شرکت شرایط مختلفی را برای سری محصولات متنوع خود از جمله سمند، پژو 206 تیپ 2، پژو 405 و سایر محصولات ارائه کرده بود که در اکثریت این طرح‌ها، ظرفیت فروش طی 30 الی 60 دقیقه به پایان می‌رسید.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 بنزینی با موتور 16 سوپاپ است که با قیمت حاشیه بازار 67 میلیون و 884 هزار تومان به مشتریان عرضه شده است. مشتریان قادر به انتخاب مشکی، سفید، نقره‌ای و خاکستری متال خواهند بود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این طرح، پژو 206 تیپ 5 یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های گیلاسی، سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای، آبی کاسپین و قرمز دو پوششه و با قیمت 79 میلیون و 418 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود.

گفتنی است که این مقدار از فروش فوری ایران‌خودرو طبق دستور وزارت صنعت چیزی در حدود 20 درصد از تولید روزانه این شرکت بوده و مابقی تولیدات این گروه خودروسازی متعلق به ایفای تعهدات قبلی این شرکت با قیمت‌های قبلی است.

پژو 206 تیپ 2شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • زمان تحویل 30 روز کاری عنوان شده و طبیعتا تعطیلات پیش رو در محاسبه این 30 روز تاثیری نخواهند داشت.
  • با توجه بند دوم این شرایط، خودروهای ثبت نامی با مدل 98 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • کارت طلایی در نظر گرفته شده در طرح فروش مشابه قبل از عید، در مورد این خودروها وجود ندارد.

گفتنی است که به زودی و به مناسبت ایام شعبان، طرح‌های مختلف و متنوعی توسط سایپا و ایران‌خودرو عرضه خواهد شد که طبق شنیده‌ها بسیاری از خودروهای پرفروش این دو شرکت با موعد تحویل تابستان و پاییز سال جاری به مشتریان عرضه می‌گردد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا