مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات ایران‌خودرو (فروردین 98)

با آغاز روزهای کاری سال 98 بسیاری از شرکت‌های خودروسازی نیز روزهای شلوغی را در زمینه عرضه شرایط فروش سپری می‌کنند که گروه خودروسازی ایران‌خودرو در این زمینه بسیار فعال‌تر از سایر شرکت‌ها بوده و حالا دومین و سومین شرایط فروش و پیش فروش خود را نیز به مشتریان عرضه کرد. در این خبر جزئیات کامل مربوط به دومین مرحله فروش فوری محصولات این شرکت با قیمت حاشیه بازار و شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو را مشاهده می‌کنید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌های جداگانه اقدام به عرضه شرایط فروش فوری و همچنین شرایط پیش فروش محصولاتش کرد که فروش فوری این شرکت در مرحله دوم قرار داشته و شرایط پیش فروش نیز برای اولین بار در سال جاری به مشتریان عرضه می‌شود که مشابه آن را در سال‌های گذشته نیز مشاهده کرده بودیم.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودروشرایط فروش فوری ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار بوده و دو محصول پژو پارس سال و پژو 206 صندوقدار به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند با توجه به قیمت‌ها و رنگ‌های اعلامی و در تاریخ 27 فروردین ماه اقدام به مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. محدودیت فروش این خودروها به میزان 20 درصد از تولید روزانه این شرکت بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت تعیین شده، مبادی ثبت نام برای مشتریان بسته خواهد شد.

از دیگر شرایط ذکر شده برای این شرایط فروش می‌توان به موعد تحویل 30 روز کاری اشاره کرد که طبق تجربیات سال گذشته، به نظر می‌رسد زودتر از موعد اقدام به تحویل تعهدات نماید. مشتریان در این شرایط فروش قادر به انتخاب از کارت طلایی تک ستاره خواهند بود که بر خلاف بسیاری از طرح‌های فروش فوری این شرکت، دوباره به این طرح بازگشته است.

ایران‌خودرو پژو 405 و سمندخودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش پژو پارس سال با ترمز ضدقفل، ایموبلایزر، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم اخطار سرقت و یورو 4 بهینه است که با قیمت 78 میلیون و 338 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستري متالیک، آبی رویال قابل سفارش است.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 206 صندوقدار V8 با کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و تهویه اتوماتیک و آینه جانبی و شیشه بالابر عقب برقی و یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متالیک و با قیمت 80 میلیون و 758 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود.

شرایط خاص فروش فوری ایران‌خودرو:

1- ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم
مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران‌خودرو لغو خواهد شد.
2- کلیه مشتریانی که در
18ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده‌اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی
است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.
3- در این بخشنامه امکان ثبت نام
براي افراد بالاي 18سال امکان‌پذیر است.
4- امکان ثبت سفارش صرفا براي مشتریان حقیقی فراهم است و امکان ثبت نام براي مشتریان حقوقی و کاردکس و ثبت نام با شماره مشتري دوم نمایندگی امکان‌پذیر نخواهد بود.
5- امکان انتخاب کد نمایندگی در زمان ثبت نام فعال است.
6- ثبت نام صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق سایت
esale.ikco.ir امکان پذیر خواهد بود

شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو

دیگر اطلاعیه‌ای که این شرکت منتشر کرده، مربوط به پیش فروش محصولات این شرکت است که با امتیازات قابل توجهی به مشتریان عرضه شده است. این شرایط فروش به مناسبت اعیاد شعبانیه ارائه شده و مشتریان می‌توانند از صبح امروز به سایت فروش این شرکت مراجعه کرده و سفارش خود را طبق جزئیات اعلامی ثبت نمایند.

جدول 1: برنامه فروش محصولات

جدول 2: سود مشارکت و سود انصراف

جدول 3: تخفیف خرید محصول ایرانی

 

جزئیات شرایط پیش فروش ایران‌خودرو به مناسبت اعیاد شعبانیه

  • تخفیف خرید ایرانی به آن دسته از مشتریانی تعلق می‌گیرد که مابه التفاوت نهایی را پرداخت کرده و عملا اقدام به دریافت خودرو نمایند. این تخفیف مجزا از تخفیف مشارکت در تولید بوده و طبق جداول ارائه شده به مشتریان تعلق می‌گیرد.
  • مشتریان متقاضی ثبت سفارش در این شرایط می‌توانند از یکبار صلح بهره مند شوند که بدین ترتیب محدودیت‌های موجود در شرایط فروش قبلی برداشته می‌شود.
  • کد کلاس و رنگ خودروها بر اساس شرایط تولید از سوي شرکت ایران‌خودرو قابل تغییر خواهد بود
  • در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران‌خودرو و تمایل مشتري امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت
  • امکان ثبت نام برای حقیقی‌ها و مشتریان دوم نمایندگی فراهم شده و سایر مشتریان قادر به ثبت سفارش نخواهند بود.
  • انتخاب کارت طلائی در ثبت نام‌های گروه خودروهای سمند ، رانا و پارس به صورت اختیاری و با پرداخت هزینه در زمان ارسال دعوتنامه امکان پذیر خواهد بود.
  • سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ مشخص شده در دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز براساس سود مشارکت اعلامی محاسبه خواهد شد.
  • در شرایط پیش فروش مبلغ مابه‌التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه‌های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.
  • در صورتی که برحسب ضرورت و الزامات قانونی، آپشن و یا تجهیزات خاصی بر روي خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواهد شد.
  • کلیه خودروهاي قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا