مکمل بنزین
گوناگونخبر

بازگشت خودروی دزدیده شده بعد از 21 سال!

اغلب اوقات خودرویی که دزدیده می‌شود، پیدا نخواهد شد و اگر هم پیدا شود ممکن است قطعاتی از آن برداشت شده باشد. جالب است بدانید که 21 سال پیش در ایالت منیتوبا کانادا، فردی به طور اتفاقی خودرویی را به سرقت برد و حالا به دنبال برگشت و پس دادن خودروی مسروقه به صاحبش است!

در گزارش جدید منتشر شده از خبرگزاری CBC این فرد یکی از افراد بدون خلاف و جرم در جامعه بوده و تنها با یک اشتباه کوچک خودروی فرد دیگری را به سرقت برده است. در آگوست سال 1998 آقای کوین فریمن با خودروی همکارش در بیرون شهر دور زده بود و بعد از یک ماه وی از همکارش درخواست امانت خودرو را برای یک روز کرد.

همکار آقای فریمن کلید خودروی سفید رنگ فورد تاروس دهه 90 را به وی داد. در این دوره زمانی خودروی فورد تاروس از محبوبیت بالایی برخوردار بود و در خیابان‌های این کشور همانند نقل و نبات یافت می‌شد. آقای فریمن در بیرون از محوطه کاری خود فورد تاروس شبیه به همکارش را دید که درب‌هایش باز بود و پنجره‌هایش پایین کشیده شده بود، وی در یک لحظه فکر کرد که این خودروی همکارش هست و وارد خودرو شد.

جالب است بدانید که کلید این خودروها تقریبا شبیه به هم بود و می‌توانستید با یک سوئیچ اگر شانس بیاورید چندین خودرو را روشن کنید و همین اتفاق هم برای آقای فریمن 21 سال گذشته رخ داد. البته وی بعد از روشن کردن و رسیدن به ایستگاه عوارضی پلیس نتوانست قفل خودرو را به راحتی باز کند و از پلیس درخواست کمک کرد و با همکاری پلیس قادر شد قفل خودروی مسروقه را باز کند!

بعد از این اتفاق وی ناراحت خسارت زدن به خودروی همکارش بود و بعد از تماس تلفنی متوجه دزدی ناخواسته‌اش شد ولی درباره این موضوع صحبتی نکرد و حالا بعد از 21 سال تصمیم گرفته تا خودروی فورد تاروس مسروقه را به صاحبش برگرداند و قصه دزدیده شدن را افرز سوی دیگر ماجرا بشنود!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا