مکمل بنزین
گوناگونخبر

تست بوگاتی دیوو در بیابان‌ با دمای بالای 40 درجه سانتیگراد

بوگاتی دیوو یکی از خودروهای سوپرلوکس در جهان هست که از سال 2018 تا به امروز روی خط تولید رفته و تنها 40 دستگاه از آن به بازار جهانی ورود پیدا کرده است. حالا مهندسان و کارشناسان خودرو سعی کرده‌اند این غول سرعت را در بیابان‌های گرم جهان به حرکت درآورند و آن را به آزمایش بگذارند.

زیر بدنه بوگاتی دیوو بسیار شبیه به بوگاتی شیرون هست ولی از لحاظ ظاهری این خودرو بسیار منحصر به فرد طراحی شده به طوریکه در میان هایپرکارها ظاهری جدید و متفاوت دارد ولی ویژگی فوق‌العاده آن سرعت و شتاب بسیار خوبش توصیف شده است. به تازگی در فیس‌بوک تصاویری از این خودروی اسپرت در حال آزمایش در بیابان منتشر شده که نشان می‌دهد در دمای بالای 40 درجه سانتیگراد مورد تست و بررسی قرار گرفته است. البته مشخص نشده که مکان تست خودرو در کدام بیابان از این جهان انجام شده است.

مسئولان بوگاتی اعلام کرده‌اند که مدل دیوو توانسته با سرعت بالای 250 کیلومتر بر ساعت در دمای بالای 40 درجه سانتیگراد دوام بیاورد و عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. البته خیلی بعید به نظر می‌رسد که مالکان بوگاتی دیوو را به بیابان‌های گرم و طاقت فرسا بیاورند ولی اگر دوست داشته باشند می‌توانند چالش گرما و بیابان را نیز در گزینه‌های رانندگی خود قرار دهند.

ژانویه گذشته چهل دستگاه از این خودرو با قیمت حدودی 8 میلیون یورو پیش خرید شد و هنوز مشخص نشده است که آیا از این مدل باز هم تولید خواهد شد یا خیر. یکی از تفاوت‌های اساسی این خودرو با مدل شیرون قدرت خروجی 1500 اسب بخار در پیشرانه چهارتوربو شانزده سیلندر هست که آن را به غولی خشمگین و پرقدرت تبدیل می‌کند و می‌تواند تنها در جاده‌ها حداکثر سرعتی معادل 380 کیلومتر بر ساعت داشته باشد. قرار است این 40 دستگاه خودرو اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال 2020 به دست مالکان برسد. نظر شما درباره خودروی سوپراسپرت بوگاتی دیوو چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا