Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بهترین راه برای فروش فوری خودرو

در بازار ناپایدار و پرحاشیه خودرو کشور، فروش خودرو صفر یا کارکرده می‌تواند مشکلات بسیاری را برایتان به همراه داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به اتلاف وقت فراوان، عیب گذاری‌های بی مورد دلالان و قیمت‌های ناعادلانه خریداران اشاره کرد؛ مطمئنا زمانی که قصد فروش فوری خودرو را داشته باشید این مشکلات دوچندان نیز خواهند شد. اگر شما هم تجربه‌ای از فروش فوری خودرو داشته باشید می‌دانید که در چنین مواقعی یافتن شخص یا مکان قابل اطمینانی که بتواند در کمترین زمان و با بهترین قیمت ماشینتان را خریداری کند، کار بسیار سختی خواهد بود.

به طور معمول زمانی که بخواهید ماشینتان را سریعا به پول نقد تبدیل کنید، یکی از اولین تصمیماتی که از ذهنتان عبور خواهد کرد فروش خودرو به فامیل یا دوستانی است که خواستار ماشین شما هستند. بهتر است بدانید چنین تصمیمی می‌تواند عواقب نه چندان خوشایندی را بریتان به همراه داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به تخفیف بیش از حد لزوم، عدم تعویض به موقع پلاک یا حتی بازگرداندن خودرو به دلیل نقص‌های جزئی اشاره کرد.

درج آگهی در نشریات و سایت‌های خرید و فروش خودرو نیز علاوه بر هزینه‌های گوناگون و مزاحمت‌های خریداران، از اثر بخشی سریعی برخوردار نیست و نمی‌تواند در فروش فوری خودرو کمک حال شما باشد. شاید فکر کنید که تنها راهی که برایتان باقی مانده مراجعه به نمایشگاه‌ها و بنگاه‌های خرید و فروش ماشین و انجام معامله با آن‌ها باشد! اما عجله نکنید چنین تصمیمی شاید باعث شود که شما بتوانید ماشینتان را به سرعت به فروش برسانید، اما آیا بنگاه‌های خرید و فروش خودرو می‌توانند قیمت واقعی خودرویتان را به شما پرداخت کنند یا اینکه می‌توانند مراحل تعویض پلاک و سند قطعی خودرو شما را در همان روز به اتمام برسانند؟

با توجه به چنین مشکلاتی بهترین راه برای فروش فوری خودرو کدام است؟ چطور می‌توان بدون کمترین اتلاف وقت و با بهترین قیمت خودرو خود را به فروش برسانید؟ راهی وجود دارد که بتوان پس از فروش فوری ماشین، پلاک آن را سریعا تعویض کرد؟ شرکت همراه مکانیک به عنوان معتبرترین مرجع خرید و فروش خودرو کارکرده، شرایطی را محیا نموده تا تمامی کسانی که قصد دارند ماشینشان را در کمترین زمان ممکن به فروش برسانند، به‌ راحتی بتوانند به این هدف خود برسند. برای فروش فوری خودرویتان تنها کافیست همین الان به آدرس hamrah-mechanic.com/quick-car-sell/ در سایت همراه مکانیک مراجعه کرده و مشخصات خودرو موردنظرتان را ثبت نمایید.

پس از ثبت کامل اطلاعات، کارشناسان ما با شما تماس گرفته تا نزدیک‌ترین زمان کارشناسی را برای شما تنظیم نمایند. برای رفاه حال هرچه بیشتر شما فروشندگان گرامی، این امکان نیز وجود دارد که شما تعیین کننده زمان مراجعه خود باشید. پس از مراجعه در زمان تعیین شده خودرو شما توسط کارشناسان مجرب همراه مکانیک مورد بررسی کامل قرار گرفته تا وضعیت سلامت و عملکرد تمامی اجزای خودرو اعم از پیشرانه، رنگ بدنه، سیستم تعلیق، سیستم برق و… مشخص شود.

پس از اتمام مراحل کارشناسی، قیمت ماشین کارشناسی شده با توجه به وضعیت کلی آن، قیمت روز و همچنین آخرین معاملاتی که در بازار انجام شده است، تعیین شده و به فروشنده اعلام می‌گردد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید به طور معمول قیمت پیشنهادی کارشناسان همراه مکانیک در حدود 2 درصد بالاتر از قیمتی است که توسط نمایشگاه داران پیشنهاد می‌گردد. در صورتی که قیمت پیشنهادی کارشناسان همراه مکانیک برای فروشنده رضایت بخش باشد، در همان روز قولنامه‌ای میان شرکت همراه مکانیک و فروشنده ماشین تنظیم خواهد شد تا مراحل ابتدایی فروش فوری خودرو به اتمام برسد.

پس از تنظیم قولنامه به اتفاق فروشنده به مرکز تعویض پلاک مراجعه خواهد شد تا بلافاصله بعد از فک پلاک تمامی مبلغ خودرو نقداً به فروشنده پرداخت گردد؛ در نهایت با حضور در نزدیک‌ترین دفتر ثبت اسناد انتقال سند به نام شرکت همراه مکانیک انجام خواهد شد تا جای هیچ نگرانی برای فروشنده باقی نماند. بدین ترتیب شما می‌توانید به راحتی و با ورود به صفحه فروش خودرو فوری ، ماشینتان را در کمترین زمان، با بهترین قیمت و بدون هرگونه ریسک حقوقی به فروش برسانید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
2 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    یعنى جه بعداز فک پلاک پول نقدا به فروشنده پرداخت خواهد شداگر نشد چى

  2. فرهود می گوید

    یعنى جه بعداز فک پلاک پول نقدا به فروشنده پرداخت خواهد شداگر نشد چى

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.