مکمل بنزین
خبر

بیوک انکور معرفی شد

بیوک مدتی هست که در جهان جایگاه خودش را از دست داده و بدنبال افزایش میزان رضایت مشتریان خود است و در همین راستا مدل انکور را معرفی کرد. مدل‌های انکور و انکور GX دو نسخه از یک شاسی‌بلند زیبا هستند که سلیقه عام بیشتر در آن در نظر گرفته شده و شباهت‌هایی به خودروهای کره‌ای نیز دارند. انکور GX از نظر ابعاد و ظاهر تفاوت‌هایی با نسخه اصلی داشته و به‌نوعی مدل گژران‌قیمت‌تر نیز محسوب می‌شود..

طراحی هر دو خودرو بر اساس کانسپت بیوک Enspire 2018 انجام شده و تغییرات مثبتی نیز بر روی نمونه کانسپ اعمال شده تا در زمان بتواند نظر طرفداران خودروهای اسپرت را جلب کند. بنابر ادعای جنرال موتورز، این خودروها نتیجه مدتها تحقیق و فرایند تولید هوشمندانه هستند تا بتوانند فروش خوبی را در بازارهای مختلف تجربه کنند. انکورهای جدید به نسل هشتم پیشرانه‌های سری اکوتک جنرال موتورز مجهز شده‌اند که گیربکس 9 سرعته اتوماتیک جدید و سیستم انتقال قدرت CVT جدید وظیفه تعویض‌دنده را بر عهده خواهند داشت.

هنوز اطلاعات خاص زیادی از این خودرو منتشر نشده اما بنابر ادعای جنرال‌موتورز، نسل جدید موتورهای این شرکت بسیار کاربردی‌تر از گذشته‌ هستند و ویژگی‌های منحصر به‌فرد آنها باعث خواهد شد خودروهای انکور در نزد مشتریان، جذاب‌تر بنظر برسند. هردو مدل انکور و انکور GX با استانداردهای آلایندگی 6-B چین عرضه خواهند شد. و مجهز به جدیدترین نسل از تکنولوژی اتصالی eConnect 2.0 و کمک راننده خودکار نیز خواهند بود. رایان ووهان، مدیر اجرایی بخش طراحی جنرال موتورز چین در ارتباط با این دو محصول گفت: این خودروها تنوع بی‌نظیری را در کلاس خود ارائه خواهند کرد.  این خودروها بعنوان بخشی از حظضور گسترده بیوک در چین، عرضه شده‌اند و مناسب با سلیقه این افراد نیز خواهند بود. بیوک قصد دارد در سال جاری 8 محصول عرضه کند که انکورهای معرفی شده بخشی از آها هستند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا