مکمل بنزین
خبر

نسل جدید هایلوکس، بزودی معرفی می‌شود

تویوتا نسخه جدید Hilux 2019 را پیش از نمایش اصلی در بیرمنگام، انگلستان معرفی کرد. این خودرو با ویژگی های منحصر به فرد بیرونی و طراحی داخلی جدید، عرضه خواهد شد. بنظر می‌رسد تویوتا در هایلوکس، به‌نظر مشتریان بسیار اهمیت می‌دهد و این نمونه نیز مطابق انتظارات آنها خواهد بود. جلوپنجره‌ها و چراغ‌ها در هایلوکس اسپشیال تغییرات مثبت خوبی داشتند و تا حدودی شبیه به لندکروزر شده‌اند.

علاوه بر این، مدل های اروپای غربی و شرقی از لحاظ رینگ و لاستیک با هم تفاوت خواهند داشت. هایلوکس جدید می‌تواند نشان‌دهنده یک پیکاپ لوکس باشد که این گفته را پنل داخلی و بخش‌های کرومی فراوان به ما اثبات می‌کنند. عناصر پیانو بلک در بخش‌های مختلفی همانند داشبورد، غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده دیده می‌شود و تویوتا برای بخش پشت آمپر این مدل از یک انیمیشن و طراحی جالب استفاده کرده است.

فضای داخلی هایلوکس اسپشیال بسیار گیرا تر از گذشته شده و دیگر از آن کابین زمخت و خسته‌کننده قدیمی خبری نیست. جدیدترین محصول تویوتا با بسته ویژه ایمنی عرضه خواهد شد تا سرنشینان از هر لحاظ با ایمنی کامل به سفر خود بپردازند. سیستم پیشگیری از برخورد با مانع و تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل تطبیقی، سیستم دستیار تشخیص علائم ترافیکی، سیستم هشدار خروج از مسیر و سیستم هشدار نقطه کور، برخی از تجهیزات ایمنی هایلوکس جدید هستند. علاقه‌مندان می‌توانند از ماه آگوست، هایلوکس اسپشیال 2019 را سفارش دهند و بیشتر از گذشته از آن لذت ببرند.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا