مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (14 اردیبهشت 98)

قیمت خودروهای داخلی در هفته‌های اخیر روند صعودی شدیدی گرفته و رکوردهای جدیدی را ثبت کرده است که همین موضوع نیاز به فروش بیشتر خودروسازان را نمایان کرده و به همین دلیل نیز ایران‌خودرو و سایپا در اطلاعیه های مختلف اقدام به فروش فوری محصولاتشان می‌نمایند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی محصولات این شرکت می‌توانند با توجه به قیمت و شرایط گفته شده در این شرایط فروش، اقدام به سفارش دو خودروی پرفروش یعنی سمند ال ایکس بنزینی و همچنین پژو 405 بنزینی نمایند که با قیمت حاشیه بازار به مشتریان عرضه می‌شود. گفتنی است که فاصله قیمتی این دو خودرو با بازار بسیار زیاد بوده و به همین دلیل از جذابیت فراوانی برای خرید برخوردار است.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش ایران‌خودرو

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، سمند ال ایکس سال یورو 4 است که با قیمت 66 میلیون و 772 هزار تومان به مشتریان عرضه شده است. رنگ‌های قابل سفارش این خودرو عبارتند از: مشکی، سفید، خاکستری متال، آبی کبود
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 بنزینی یورو 4 بهینه است که با قیمت 63 میلیون و 160 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود. این خودرو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال برای مشتریان قابل سفارش خواهد بود.
  • این چندمین باری است که پژو 405 بنزینی در بین خودروهای عرضه شده این شرکت مشاهده می شود و احتمالا در تولید این خودرو مازاد قابل توجهی در این شرکت وجود دارد. همچنین گفتنی است که موعد تحویل خودروها 30 روز کاری عنوان شده و تحویل خودروها از محل 20 درصد تولید روزانه کارخانه خواهد بود.

 

شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماههای اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.

گفتنی است که ایران‌خودرو در روزهای اخیر بسیاری از محصولات خود از قبیل سمند، آریسان، پژو پارس، پژو 405، پژو 206 و سایر محصولات را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه نموده که با استقبال خوبی روبرو شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا