Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کریستیانو رونالدو،گران ترین خودروی جهان را می خرد!

بوگاتی با رونمایی از ابرخودروی جذاب و البته گران خود در موتورشو ژنو 2019، همه‌ی توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد. خودرویی با 18 میلیون دلار قیمت که لقب گران‌ترین خودروی تاریخ را برای خود ثبت کرد.

باوجوداینکه طبق گزارش‌ها قبل از رونمایی خودروی سیاه، این خودرو، توسط رئیس سابق گروه فولکس‌واگن، فردیناند پیچ، خریداری‌شده بوده است اما یک گزارش جدید از خبرگزاری اسپانیایی، حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو، صاحب مخفی، آخرین شاهکار بوگاتی است. اگر این خبر درست باشد، رونالدو باید تا سال 2021 برای راندن خودروی خود صبر کند؛ زیرا بوگاتی هنوز تا کامل کردن این خودرو، فاصله زیادی دارد.

منظور از فاصله زیاد برای این است که بوگاتی تائید کرده است، گران‌ترین خودروی جهان یا همان «خودروی سیاه» خود را که در نمایشگاه ژنو سوئیس به نمایش درآمد، بدون موتور و طراحی داخلی بوده و تنها می‌خواسته طراحی خارجی آن را به نمایش بگذارد.

به‌عنوان یک ابرخودرو، شاهکار و یا هر نام دیگری که بتوان روی این خودرو گذاشت و آن را با دیگر خودروهای جهان متمایز کرد، خودروی سیاه دارای بدنه فیبر کربنی و همچنین طراحی قسمت جلویی کشیده‌ای است که نسبت به شیرون، ازنظر طراحی، بسیار متمایز شده است. در قسمت جلویی، همچنین شاهد به هم پیوستن ملایم جلوپنجره سه‌قسمتی به‌کل بدنه و یک هارمونی خاص هستیم.

در مورد موتوری نیز، درست مانند شیرون، یک قلب تپنده 8 لیتری 16 سیلندر با 4 توربوشارژ، توان تولید 1,479 اسب بخار قدرت و 1,600 نیوتون متر گشتاور هستیم.

اما جدای از معرفی کوتاهی که در مورد خودروی La Voiture Noire داشتیم، شاید خیلی عجیب نباشد که فوتبالیست محبوب و سرشناس دنیا یعنی کریستیانو رونالدو، بخواهد یکی از این خودروی چند میلیون یورویی را صاحب شود.

رونالدو همچنین صاحب خودروهایی مانند، بوگاتی شیرون و یک نسخه خاص گرند اسپرت از بوگاتی ویرون نیز بوده که بعد از قهرمانی پرتغال در جام ملت‌های اروپا سال 2016 آن را خریداری کرد.

دیگر ابرخودروهای سوپراستار فوتبالی که در مجموعه خودروهای او دیده می‌شوند، لامبورگینی اونتادور، استون مارتین DB9، مک لارن MP4-12C، رولزرویس فانتوم، فراری 599 GT و یک بنتلی کانتیننتال GTC هستند.

 

منبع carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.