مکمل بنزین
گوناگونخبر

تبدیل فورد موستانگ به یک شاسی بلند برقی!

فورد با معرفی خودروی کاملاً جدید Escape 2020 خود در موتورشو نیویورک 2019، دید کلی را به ما برای کراس اوورهای آینده‌اش داده است. همچنین، اکنون مشخص‌شده است که این شرکت آمریکایی، در حال آماده شدن برای تولید اولین شاسی‌بلند تمام برقی خود است.

درواقع، این شاسی‌بلند برقی که قرار است اولین کراس اووری باشد که فورد، در آن از پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند، می‌توانست چهره و طراحی خارجی الهام گرفته‌شده‌ای از اسپرت محبوب و پرفروش این شرکت، یعنی موستانگ را به خود بگیرد. اگرچه نام این کراس اوور جدید، هنوز به‌صورت رسمی از طرف فورد اعلام‌نشده است اما موستانگ Mach-E نامی است که برای آن پیشنهادشده است.

اگرچه تاکنون، فورد تنها یک تصویر از قسمت عقب کراس اوور جدید خود و آن‌هم به‌صورت تاریک و سایه مانند، منتشر کرده است اما تصاویر گرافیکی که در این مطلب مشاهده می‌کنید، ایده‌ی بهتری برای ما از کراس اووری می‌دهد که در طراحی آن از موستانگ الهام گرفته خواهد شد.

فورد موستانگهمان‌گونه که انتظار دارید، این کراس اوور جدید نیز باید درست مثل موستانگ با طراحی خشن، عضلانی و تهاجمی خود، حداقل شاخصه‌های موستانگ در قسمت طراحی را در خود داشته باشد. به همین دلیل، در این تصاویر، می‌توانید سپرهای بزرگ، طراحی جلویی و عقبی مشتق شده از موستانگ و در کل، یک چهره تهاجمی را مشاهده نمایید.

درواقع اگر آن خودروی نهایی که فورد، به‌عنوان یک مدل کراس اوور قصد تولید آن را دارد، طراحی جذاب و خوش‌چهره‌ای مانند همین تصاویر کامپیوتری را داشته باشند، می‌توان انتظار فروش بالایی را برای آن داشت.

در مورد فروش این خودرو نیز، فورد تائید کرده است که شاسی‌بلند الهام گرفته‌شده از موستانگ خود را تا اواخر سال 2020 عرضه خواهد کرد. خودرویی که طبق گفته‌های فورد، از فن‌آوری شارژ سریع برخوردار بوده و می‌تواند با یک‌بار شارژ کامل، چیزی حدود 596 کیلومتر مسافت را بپیماید. درواقع، اگر این ادعای فورد درست باشد، می‌توان Mach-E فورد را یک رقیب جدی برای کراس اوور تسلا یعنی تسلا مدل Y در نظر گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا