مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

فیس‌لیفت فولکس‌واگن UP را ببینید!

فولکس‌واگن قبل از رونمایی رسمی از فیس‌لیفت UP ، تصاویر و اطلاعات جدیدی از این خودرو منتشر ساخت. این خودرو یک طرح مفهومی از خودروهای SUV بوده و می‌توان آن را کوچکترین خودروی ساخته شده توسط کمپانی فولکس‌واگن دانست.

2016-vw-up-facelift

این خودرو از یک موتور سه سیلندری، یک لیتری و توربوشارژ، با قدرت 89 اسب‌بخار و گشتاور 160 نیوتن‌متر استفاده می‌کند. این موتور صفر تا 100 UP را تنها در 10 ثانیه ممکن می‌سازد و حداکثر سرعت این خودرو 185 کیلومتر در ساعت خواهد بود. UP با 100 کیلومتر پیمایش، تنها 4.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

2016-vw-up-facelift3

از نظر ظاهری بخش‌هایی مانند؛ سپر و چراغهای جلو به همراه عقب خودرو تغییر کرده‌اند. مشتریان می‌توانند این خودرو را در 13 رنگ مختلف سفارش دهند؛ همچنین توانایی انتخاب از بین سه رنگ مختلف برای سقف UP را دارند و می‌توانند روشنایی محیط داخلی UP را نیز مشخص کنند.

2016-vw-up-facelift1

2016-vw-up-facelift2

در داخل خودرو دو سیستم تصویری در نظر گرفته شده که یکی از آنها، 3.1 اینچی تک رنگ و دیگری 5 اینچی رنگی است. آپ این امکان را به راننده می‌دهد که با اتصال تلفن همراه خود به سیستم اصلی خودرو، به بخش‌های مختلف آن مانند، دوربین عقب دسترسی داشته باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید که UP جدید از یک سیستم صوتی قدرتمند با 7 بلندگو برخوردار است. برای اولین‌بار در خودروی UP، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک هوای داخل کابین نیز در نظر گرفته شده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا