مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جدید از جشن گرفتن روز جهانی لندرور با مدل جدید دیفندر

سال 1948 مورخ 30 آوریل سری اول لندرور در نمایشگاه خودرو آمستردام رونمایی شد و امسال 30 آوریل طرفداران این خودروی آفرود را به اسم روز جهانی لندرور معرفی کرده‌اند. این برند بریتانیایی سال گذشته هفتادمین سالگرد این خودرو را مفصل جشن گرفتند و حالا امسال جدیدترین تصاویر از نسل بعدی لندرور دیفندر را در آزمایش‌ها و تست‌های گرفته شده به نمایش درآورده است.

این خودروی لندرور تا به امروز 1.5 میلیون کیلومتر را در جاده‌های دنیا پیموده است و حالا نسل جدید این خودرو برای وارسی به منطقه Tusk Trust کنیا رفته است. اگر اطلاعی از این منطقه دنیا ندارید؛ باید اعلام کنیم که منطقه حفاظت شده آفریقایی از سال 1990 هست که جاده‌ها و راه‌های سخت و صعب العبور دارد. این خودروی جدید می‌بایست تمام آزمایشات سخت و جاده‌های صعب العبور، آبی، سنگلاخی و شنی را بپیماید.

خودروی لندرور دیفندر جدید حدود 45 هزار آزمایش را بایست شرکت کند که شامل بالا رفتن از 3048 متر از کوههای راکی در کلورادو، قرار گرفتن در دمای بالای 50 درجه سانتیگراد در بیابان‌ها و منفی 40 درجه سانتیگراد ناحیه قطب شمال هست.

در این تصاویر منتشر شده شاسی‌بلند لندرور دیفندر در دو نسخه سه درب و پنج درب با فاصله متفاوت محور چرخ‌ها دیده شده است. به علاوه نسخه با کابین تنها از این کامیون هم قرار شده به سری خط تولید این شاسی‌بلند اضافه گردد تا بازار و سلایق بیشتری را در برگیرد و از این رو فروش بالاتر را منتج شود.

با انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها می‌توان انتظار دیدن نسل جدید لندرور دیفندر را در ماه سپتامبر داشت ولی هنوز مشخص نشده که این خودرو در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت به نمایش در می‌آید یا خیر؟ البته اگر در این زمان رونمایی نشد می‌توان اعلام کرد که اوایل سال آتی رونمایی و بعد از آن به بازار عرضه خواهد شد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا