مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

قیمت و شرایط فروش ویژه BMW 320 اعلام شد (اردیبهشت 98)

با گرانی خودروهای خارجی در بازار آزاد و همچنین عدم تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در گمرک، شرکت‌های واردکننده نیز به منظور پوشش هزینه‌های ارزی و همچنین تطبیق قیمت محصولاتشان با قیمت‌های جدید، اقدام به بروزرسانی قیمت می‌کنند که محصولات بی ام و از جمله پیشتازان این اتفاق بوده که بعد از جنجال قیمت‌های قبلی، کار به افزایش قیمت قابل توجه BMW 320 رسیده است.

به گزارش چرخان، شرکت پرشیا خودرو که متولی اصلی بنرد بی ام و در کشورمان محسوب می‌شود، در اطلاعیه‌ای از قیمت جدید BMW 320 رونمایی کرد و مشتریان متقاضی خرید این خودرو را برای استفاده از شرایط فروش ویژه اعلامی این شرکت فراخواند.

شرایط فروش این شرکت مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری بوده و قیمت اعلامی این شرکت تا پایان این ماه به شرط ثبات در قیمت‌های فعلی، ادامه خواهد داشت که مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

گفتنی است که قیمت اعلامی پرشیا خودرو برای خودروی BMW 320 با افزایش قیمت قابل توجه به یک میلیارد و 350 میلیون تومان رسیده است. این خودرو با ظرفیت محدود و به صورت تحویل 30 روز کاری به مشتریان عرضه می‌شود. خودروهای عرضه شده با مدل 2018 و تیپ legend خواهند بود که از همین امروز امکان ثبت سفارش برای آن وجود دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا