مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

جدیدترین قیمت و شرایط فروش BMW 530 اعلام شد (اردیبهشت 98)

قیمت خودروهای خارجی به صورت روزانه در حال افزایش بوده و وضعیت قیمت دلار نیز روی این موضوع تاثیر گذاشته و وضعیت در این بازار به شدت نوسانی است. همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت‌های واردکننده محصولات خارجی نیز دست به تغییر قیمت محصولاتشان نمایند که از جمله آن می‌توان به افزایش قیمت BMW 530 اشاره کرد که بازهم افزایش قیمت داشته است.

به گزارش چرخان، شرکت پرشیا خودرو به عنوان متولی اصلی برند بی ام و در ایران که در هفته گذشته و با اعلام قیمت جدید بعضی از محصولات خود، حواشی زیادی را در بازار خودروهای خارجی ایجاد کرده بود، در جدیدترین اطلاعیه خود از قیمت جدید BMW 530 رونمایی کرد که همانند دیگر محصول تغییر قیمت یافته چند روز اخیر شاهد افزایش قیمت قابل توجهی در آن هستیم.

محصولات BMW BMW 530شرایط فروش این شرکت مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری بوده و قیمت اعلامی این شرکت تا پایان این ماه به شرط ثبات در قیمت‌های فعلی، ادامه خواهد داشت که مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، اقدام به ثبت سفارش با موعد تحویل 30 روز کاری نمایند. قابل ذکر است که قیمت جدید اعلامی پرشیا خودرو برای BMW 530 با مدل 2018 به عدد 2 میلیارد و 990 میلیون تومان رسیده است.

گفتنی است که این خودرو در دی ماه سال گذشته تنها با قیمت 1 میلیارد و 457 میلیون تومان قابل خرید بود ولی با افزایش قیمت حدود 100 درصدی حالا به مرز 3 میلیارد تومان رسیده است! این در حالی است که قیمت دلار از زمستان سال گذشته تا به حال تغییر چندانی نکرده و مشخص نیست که این قیمت گذاری بر چه اساسی بوده است.

گفتنی است که که با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت خودروهای خارجی نیز روند صعودی به خود گرفته و در حال حاضر رکوردهای جدیدی در این بازار برای بعضی از خودروهای خارجی به ثبت رسیده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا