Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بی‌ام‌و و برنامه انقلابی پیش روی آن!

خودروی اسپرت بی‌ام‌و i8 برای اولین بار در سال 2014 میلادی با پیشرانه پلاگین هیبریدی به نمایش درآمد. این خودرو یکی از اولین خودروهای سبز در جهان بود که توانست سر و صدای زیادی به پا کند ولی امروزه برندهای مختلف خودروسازی مدلهای متفاوت از وسایل نقلیه الکتریکی را به نمایش درآورده‌اند.

برای مثال برند تسلا با مدلهای مختلف، شورولت بولت، نیسان لیف و پولستار 2 توانستند توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کنند. ما هنوز نمی‌دانیم تا چه موقع مدل بی‌ام‌و i8 کوپه و رودستر در بازار حضور خواهند داشت ولی با اطمینان اعلام می‌کنیم که بی‌ام‌و در حال کار کردن بر روی نسل بعدی این مدل هست. بنا به گزارش Autocar رئیس بخش مدیریت محصولات بی‌ام‌و، پیتر هنریخ، در گفتگویش تاکید کرده که این برند آلمانی به دنبال انقلابی در کارهایش هست ولی توضیح بیشتری در این مورد نداده است. وی در مصاحبه خود اعلام کرده که مدل i8 در صنعت خودروسازی انقلابی ایجاد کرده و قطعا مناسب نیست که تنها با تغییرات کوچک مدلی جدید را وارد بازار کرد؛ بنابراین مهندسان بی‌ام‌و نیاز به ایجاد خلاقیت دوباره دارند.

جالب است بدانید که وقتی مسئولان بی‌ام‌و تصمیم به ارائه محصول جدید بگیرند قطعا کار بدیعی را وارد بازار خواهند کرد. برای مثال چندین سال پیش ورود مدل بی‌ام‌و i8 به بازار نوع نگاه‌ها را به محصولات بی‌ام‌و تغییر فراوان داد. مسئولان بی‌ام‌و ادعا کرده‌اند i8 یکی از خودروهای اسپرت در آینده هست که استانداردهای لازم را در زمان حال و آینده خواهد داشت.

می‌توان با قاطعیت بگوییم که بی‌ام‌و i8 توانسته ماموریت خود را به پایان برساند. همچنین تسلا هم دومین نسل از خودروهای تمام برقی رودستر، ریماک اولین خودروی تمام برقی و پورشه نیز با خودروی e-mission حضور قدرتمند خود در این بخش از خودروسازی را نشان داده‌اند.

هنوز مشخص نیست که خودروی بعدی بی‌ام‌و چه نامی داشته باشد ولی بسیاری از کارشناسان اسم i9 را برای مدل بعدی حدس زده‌اند. به احتمال زیاد این خودرو در سپتامبر سال جاری در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش درخواهد آمد. برای خبرهای بیشتر از این محصول و دیگر خودروهای بی‌ام‌و همراه چرخان باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.