مکمل بنزین
رپورتاژ

سئو چیست؟ مقایسه سئو و تبلیغ در گوگل

مقایسه سئو و تبلیغ گوگل، کدام برای شما مناسب‌ است؟

سئو چیست؟ یک فرآیند فنی ، تحلیلی و خلاق برای بهبود بازدید از وب سایت شما در موتورهای جستجو است . قوانین اولیه جستجوگرها این است که ترافیک سودمند غیرقابل استفاده را به یک وب سایت فروشگاهی ، هدایت کند . سئو می تواند به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال تعریف شود که به افزایش و کیفیت ترافیک وب سایت شما کمک می کند. سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت است و فعالیت طولانی مدت نزد کاربران حائز اهمیت است.

شما باید وب سایت خود را به نفع کاربران اینترنتی طراحی نمایید و هرگونه بهینه سازی باید در جهت بهبود تجربه کاربر باشد . موتور جستجو به کاربران دیگر کمک می کند تا مطالب شما را کشف کنند . اگر سئو و بهینه سازی وب سایت به درستی انجام شود ، می تواند برای شما سودآور و پایدار باشد . سئو کلاه سفید و کلاه سیاه دو نوع عمده بهینه سازی موتور جستجو می باشند . البته در مورد ماهیت هر یک از انواع جستجوگرها متفاوت است .

انواع خدمات سئو که می توانند به بهبود رتبه بندی  وب سایت شما کمک کنند عبارتند از :

  • تولید محتوا ( ویدئویی ، صوتی ، تصویری )
  • بهبود سرعت وب سایت
  • لینک سازی
  • بهینه سازی کد ها و رفع چیدمان اشتباه تگ های html صفحات سایت
  • معرفی وب سایت به موتورهای جستجوگر
  • تزریق بک لینک به صورت انبوه برای وب سایت
  • خرید بازدید برای وب سایت
  • قرار دادن محتوا برای به دست آوردن رتبه
  • خدمات سئو سایت جهت ساخت یا اصلاح ساختار آدرس های صفحات و مطالب
  • تهیه رپورتاژ آگهی ماندگار برای برند شما مطابق با سلیقه کارفرما و انتشار در سایت های مناسب

بهترین روش تبلیغاتی برای شما چیست ؟

همان طور که ذکر شد سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت است که با یک بار هزینه وب سایت خود را برای همیشه نزد گوگل معتبر می کنید . اما تبلیغات در گوگل یک روش موقتی و پرهزینه می باشد و مردم نسبت به تبلیغات در گوگل اعتماد کمتری دارند . با انجام سئو و بهینه سازی سایت شما با یک رتبه خوب در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد .

بهتر است بدانید سئو و تبلیغات در گوگل را می توانید باهم انجام دهید و هیچ گونه تداخلی با یکدیگر ندارند . استفاده از سئو یا تبلیغات در گوگل به نیازها و میزان بودجه شما بستگی دارد . استفاده همزمان از تبلیغ گوگل و سئو یکی از موثرترین و بهترین روش ها برای بازاریابی اینترنتی است . با این روش شما می توانید در حال حاضر و در آینده نتیجه خوبی را دریافت کنید . توجه داشته باشید که به مرور زمان و با موفقیت در فعالیت سئو هزینه بازاریابی کاهش پیدا می کند . اگر نمی توانید تبلیغ در گوگل و سئو را همزمان انجام دهید ، بهتر است اهداف و زمانی که دارید را مشخص نمایید تا براساس آن تصمیم گیری کنید .

هزینۀ حدودی سئو و تبلیغات گوگل چقدر است ؟

اگر قصد دارید کار سئو را به یک شرکت معتبر واگذار کنید که فعالیت سئوی وب سایت شما را بدون سئوی کلاه سیاه و کارهای اخلاقی انجام دهد ، هزینه سئو وب سایت شما به میزان سختی کلمه کلیدی وابسته خواهد بود . البته توجه داشته باشید که شما باید به طور مداوم در زمینه ی کاری خود تولید محتوا انجام دهید . با انجام تولید محتوا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک سایت بروز خواهد شناخت . با این روش می توانید در کلمات کلیدی مختلف رتبه پیدا کنید . کار سئو را می توانید شخصا خودتان برعهده بگیرید و یا به بک شرکت دیگر واگذار کنید .

اگر قصد دارید کار سئو را خودتان انجام دهید ، در ابتدا باید چند هفته ای وقت بگذارید و دوره آموزش سئو سپری کنید . در دوره آموزشی سئو با معیارهای سئو ، کلمات کلیدی ، اصول ابتدایی کد نویسی ، بهینه سازی داخلی سایت ، بهینه سازی خارجی سایت و… آشنا خواهید شد .

در کمپین های تبلیغاتی گوگل شما براساس هر کلیک باید هزینه پرداخت کنید . البته توجه داشته باشید که در ابتدا برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی گوگل باید یک هزینه کلی را پرداخت نمایید .

در نهایت بهتر است بدانید به دلیل تحریم هایی که اخیرا بر علیه ایران انجام شده است ، تبلیغات گوگل برای ایرانیان قابل انجام نیست و ایجاد کمپین تبلیغاتی باید به کمک یک واسطه انجام شود . به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت سئوکار مراجعه نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا