مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا پارس خودرو موفق به جمع کردن قائله برلیانس می‌شود؟ + تصاویر

شرکت خودروسازی پارس خودرو که که پس از برجام توانسته بود به یکی از شرکت‌های بسیار پر کار و موفق در زمینه خودروسازی در کشورمان تبدیل شود ولی همین موضوع باعث شد تا خروج آمریکا از برجام این شرکت را به یکی از متضررترین شرکت‌ها در این زمینه تبدیل کرده و حالا عدم توانایی این شرکت در تحویل محصولات خانواده برلیانس منجر به تجمع اعتراضی و مشکلات بعدی پیرامون آن شده است.

به گزارش چرخان، روز گذشته و در پی عدم ایفای تعهدات شرکت خودروسازی پارس خودرو پیرامون خانواده برلیانس و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، تعدادی از مشتریان این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند که البته سابقه این تجمعات نشان می‌دهد اثر خوبی در شرکت‌ها داشته و عملا دست بالا را به مشتریان می‌دهد چرا که شرکت‌های خودروسازی در حالی وارد این بحران شدند که حدود 3 ماه برای جلوگیری از آن فرصت داشتند!

ساندرو پارس خودرواین شرکت که در اطلاعیه‌های مختلف اقدام به تعیین تکلیف مشتریان خانواده رنو کرده و امتیازات گوناگونی را به این سری از مشتریان خود داده ولی در کمال تعجب در برابر خواسته‌های مشتریان خانواده برلیانس سکوت اختیار نموده و اقدام جدی برای تعیین تکلیف مشتریان انجام نداده که همین موضوع باعث شد تا مشتریان این شرکت دست به تجمع اعتراضی بزنند.

پارس خودرو که از 15 اردیبهشت ماه سال 97 تا 15 مرداد 97 برای تجهیز انبارهای خود و همچنین اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از وضعیت پیش آمده فرصت داشت ولی وضعیت فعلی این شرکت نشان می‌دهد که نه تنها از این فرصت استفاده‌ای نکردند بلکه در مدیریت اوضاع نیز به بدترین شکل ممکن عمل نموده‌اند که منجر به اعتراضات این چنینی شده است.

یکی از مشتریان این شرکت در گفتگویی عنوان کرد که پارس خودرو به این مشتریان وعده داده بود که تا نیمه اردیبهشت ماه تکلیف برلیانس‌های دستی و اتوماتیک را مشخص خواهد کرد ولی عملا جلسات و پیگیری‌های مختلف نمایندگان کارساز نبوده و پارس خودرو تکلیف آنها را مشخص نمی‌نماید.

نکته بحرانی در مورد تولیدات برلیانس این است که پارس خودرو با آگاهی کامل نسبت به خروج برلیانس از ایران نیز وعده‌های بلا محل به مشتریان داده و آنها را همانند مشتریان خانواده رنو که با سود 45 درصدی و سایر پیشنهادات راضی به تغییر یا تعویض حواله کرده است، این مشتریان را نیز برای خرید سایر خودروهای گروه سایپا و یا دریافت سود 45 درصدی راهنمایی نمی‌کند تا قائله این چنینی به پا نشود!

این سری از اقدامات پارس خودرو نشان می‌دهد که به طور کلی مشتری مداری و توجه به اعتماد مشتری به دلیل انحصاری بودن فضای صنعت خودروسازی کشور به پایین‌ترین حد خود رسیده و بایستی مجلس و دولت به موضوع ورود کرده و جلوی بدتر شدن اوضاع را بگیرند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا