Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (24 اردیبهشت 98)

بازار خودروهای داخلی روند متعادلی به خود گرفته و البته با دستور وزیر صنعت نیز اقداماتی برای کنترل این بازار در حال انجام است که از جمله آن، افزایش فروش خودروسازان داخلی است که در همین راستا، ایران‌خودرو برای چندمین بار شرایط فروش دو محصول پرطرفدار را اعلام کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند به منظور ثبت سفارش دو خودرو پژو 206 تیپ 2 و همچنین پژو 405 بنزینی با قیمت حاشیه بازار به سایت فروش این شرکت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند. این شرایط فروش از ساعت 10 صبح فردا آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده ادامه خواهد داشت.

پژو 206 تیپ 5خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 بنزینی یورو 4 بهینه است که با قیمت 63 میلیون و 160 هزار تومان در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متالیک در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 206 تیپ 2 یورو 4 بهینه است که با قیمت 67 میلیون و 290 هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین و گیلاسی قابل سفارش خواهد بود.
  • گفتنی است که خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش در حالی با قیمت حاشیه بازار عرضه می‌شوند که قیمت بازار آنها به مراتب بالاتر از اعداد محاسبه شده در این طرح فروش است.

گرانی خودروهای داخلی باعث شده تا خودروسازان نیز به عرضه بیشتر محصولاتشان پرداخته و طرح‌های بیشتری را به مشتریان عرضه کنند که با شرایط خاصی به مشتریان عرضه می‌شود. گفتنی است که سایپا نیز در حال حاضر دارای شرایط فروش فوری برای محصولات پرطرفدار خود است. ایران‌خودرو روزهای گذشته نیز شرایط فروش مشابهی را به مشتریان عرضه کرده بود.

شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماههای اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.

گفتنی است که ایران‌خودرو در روزهای اخیر بسیاری از محصولات خود از قبیل سمند، آریسان، پژو پارس، پژو 405، پژو 206 و سایر محصولات را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه نموده که با استقبال خوبی روبرو شده است. گفتنی است که طبق گزارش های رسیده از خودروسازان به زودی طرح‌های فروش و پیش فروش متنوعی نیز به مناسبت ماه رمضان عرضه خواهد شد که مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.