Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آئودی در حال انفجار، پوستری جذاب از قطعات مجزای داخلی آئودی R8!

سال 2019، مصادف است با دهمین سال تولد خودرویی که با قلب تپنده 10 سیلندر خود و بانام R8 توانست توجه جهان را به سمت این شرکت آلمان جلب نماید.

درواقع، آئودی نیز به همین مناسبت 10 سالگی، نسخه جذاب و خاصی از این خودروی اسپرت کوپه را باقیمت 214,995 دلار، عرضه کرده است. درواقع، سورپرایز آئودی برای طرفداران و مشتریانش در سراسر دنیا، نه‌تنها این نسخه خاص R8 بلکه پوستر جذابی بوده است که این شرکت با همکاری هنرمند خلاق و خوش‌ذوق، فابیان افنر (Fabian Oefner) ساخته و از آن به‌عنوان آرام‌ترین هنری یاد می‌کند که تاکنون، توسط این شرکت به تولید رسیده است!

درواقع، فابیان افنر، اوایل سال 2019، در فیلمی که توسط لامبورگینی منتشر شد نیز همین کار را با خودروی میورا (Miura) انجام داده بود که ویدئوی آن را در زیر مشاهده می کنید. کاری که با استفاده از تصویربرداری از تک‌تک قطعات، از درشت‌ترین قطعات داخلی گرفته تا ریزترین پیچ و مهره‌هایی که می‌توان با چشم در آن‌ها مشاهده کرد و به آن «خودروی در حال انفجار» نیز می‌گویند، به دست می‌آید. ترکیب این تصاویر خودروی در حال انفجار نیز باید به‌گونه‌ای باشد تا در ذهن بیننده، حس واقعی منفجرشدن یک خودرو و پاشیدن قطعات حاصل از آن به سمت بیرون، القا شود.

درواقع ممکن است برخی این تصویر جذاب از تک‌تک قطعات داخلی آئودی R8 را که در این مطلب قرارگرفته، غیرواقعی و تنها کار کامپیوتری بدانید. درواقع این فکر، اشتباه بوده و این پوستر جذاب، حاصل تصویربرداری از تمامی قطعات داخلی خودرو (حتی آن‌هایی که در زیر صندلی راننده پنهان‌شده‌اند)، بوده که پس از تصویربرداری، به‌صورت استادانه و بامهارت کامل، به‌گونه‌ای کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند که می‌توان یک خودروی R8 در حال انفجار را متصور شد.

 

منبع Motor1
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.