مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا در بازار خودروهای داخلی معامله‌ای انجام می‌شود؟

نوسانات خودروهای داخلی در هفته‌های اخیر بسیاری از افراد را برای خرید خودرو دو دل کرده و عملا باعث شده تا بازیگران اصلی بازار همان دلالانی باشند که قیمت خودرو را به این مقدار افزایش داده اند و وضعیت فعلی را ایجاد نموده‌اند. اما با گرانی‌های بی سابقه هفته گذشته عملا قدرت خرید مردم برای خرید خودرو از بین رفته و حالا طبق گزارشات، آمار خرید و فروش خودرو نزدیک صفر رسیده است.

به گزارش چرخان، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت بازار خودروهای داخلی گفت: وضعیت فعلی بازار در حالی است که خرید و فروشی در آن صورت نمی‌گیرد و معامله‌ای در آن انجام نمی‌شود.

خودروهای داخلی خرید خودرو معاینه فنی خودروهای داخلی پیش فروش خودرو خودروهای شخصی خودروهای داخلی گرانی خودرو تحویل خودروهای پیش فروش شده بی کیفیت‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای سال 97 خودروهای داخلی خودروسازان خودرو معاینه فنی خودروهای تولید داخل قیمت خودروهای داخلی قیمت رسمی پرایدوی در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات وزیر صنعت در مورد کنترل بازار خودرو گفت: برای کاهش قیمت خودرو می‌توان به عرضه بیشتر خودرو و به موجب آن تولید بیشتری انجام داد تا نوسانات موجود از بین برود و قیمت کارخانه و بازار کمتر شود. مشکلات فعلی بازار به کمبود عرضه خودرو ارتباط داشته و بدیهی است که با کاهش عرضه در بازار، تقاضا زیاد شده و این موضوع منجر به گرانی کالا می‌شود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در پایان گفت: قیمت خودرو در حال حاضر روند کاهشی به خود گرفته است و البته به دلیل نبود خریدار واقعی برای خودروها شاهد نوسان‌های قیمتی نیز خواهیم بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا