مکمل بنزین
خبر

تصاویر جاسوسی کابین پورشه تایکان 2020 الکتریکی

هفته گذشته، تصاویری از پورشه تایکان جدید که این خودروی آلمانی را بدون پرده و پوشش نشان می‌دادند، در رسانه‌های خودرویی جهان منتشر شد.

جدای از طراحی و ظاهر پورشه مانند آشنایی که می‌توان به‌عنوان یک امضای اختصاصی برای همه‌ی خودروی‌های این برند اشتوتگارتی در نظر گرفت، تایکان تازه‌وارد، دارای ویژگی‌ها و شاخصه‌هایی است که در طرح مفهومی E این شرکت که همان خودروهای الکتریکی باشند، دیده‌ایم.

طرح مفهومی Mission E
طرح مفهومی Mission E

اما اکنون، غیر از طراحی خارجی تایکان که جذابیت‌های اصیل پورشه را با ویژگی‌های مدرن آن ترکیب کرده و حاصل را به ما نشان داده است، می‌توانیم شاهد تصاویری از درون کابین آن نیز باشیم. در این دو تصویر جاسوسی، می‌توانیم به‌وضوح شباهت‌های زیادی را که اولین خودروی تمام برقی پورشه با طرح مفهومی Mission E این شرکت که حدود 3 سال پیش به نمایش درآمد، مشاهده نماییم.

این شباهت در لایه‌های بیرونی داشبورد شروع‌شده که می‌توانیم یک صفحه‌نمایش کشیده و بزرگ را که به‌صورت افقی، در طول آن کشیده شده است را مشاهده نماییم. حتی پنل کنترلی صفحه‌نمایش نیز از همان طرح مفهومی E الهام گرفته است. تنها تفاوت بین کابین تایکان جدید برقی با طرح مفهومی 3 سال پیش، ترکیب رنگ‌هایی است که پورشه در داخل کابین به‌کاربرده است. درواقع، در طرح E، داخل کابین کمی بارنگ‌های روشن‌تری دیده می‌شد درحالی‌که، کابین تایکان از رنگ‌های مشکی و خاکستری بهره برده است.

کابین Mission E
کابین پورشه تایکان 2020

همچنین، صندلی راننده، دارای تنظیمات چندگانه الکتریکی است که می‌توان از یک خودروی لوکس با یک برد نام‌آشنا و جذاب انتظار داشت. با نگاهی به تصویر آمپرهای نمایش اطلاعات برای رانده در تصویر زیر، متوجه خواهید شد که تایکان، از پنل کاملاً دیجیتالی بهره خواهد برد که این روزها در خودروهای مدرن مشاهده می‌شوند.

بااین‌حال، انتظار می‌رود که تایکان تازه‌وارد، دارای بسته رانندگی در حالت اسپرت نیز باشد که این شاخصه می‌تواند، عملکرد آن را تا حد قابل‌توجهی بالا ببرد.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، قرار است تایکان 2020 در ماه سپتامبر امسال (حدود 4 ماه دیگر) به نمایش رسمی دربیاید. هدف پورشه برای تولید آن نیز،20,000 دستگاه در سال اول تولید و عرضه این خودروی برقی خوش‌چهره است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا