Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

همکاری شیپور با همراه مکانیک برای کارشناسی قیمت خودرو

عصر امروز در مراسمی که با حضور خبرنگاران و مدیران شیپور و همراه مکانیک برگزار شد، این دو کسب و کار بزرگ کشورمان خبر از همکاری جهت کارشناسی خودرو و همچنین قیمت‌گذاری محصولات برای فروشنده و خریدار دادند.

در ابتدای این مراسم رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور گفت: شیپور در سال ۹۰ فعالیت خودش را شروع کرد، با این هدف که بتواند یک معامله شیرین را برای مردم فراهم کند. در حال حاضر یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایران هستیم. در چند وقت اخیر، در بخش خودرو هم ما ویژگی‌ها را بسیار بیشتر کرده‌ایم. در همین راستا در حدود شش ماه پیش تصمیم گرفتیم تا برای حل یکی از معضلات اصلی که شفاف بودن بازار خودرو است، اقدام نماییم.

در بهمن ماه همکاری ما با همراه مکانیک آغاز شد. کارشناسی خودرو نیز از امروز شروع شده و قیمت آن‌ها هم به‌زودی بالا خواهد آمد. این همکاری به شفافیت قیمت در بازار کمک خواهد کرد که در طی هفته آینده رونمایی می‌شود.

پس از اربابیان، باقری، مدیر عامل همراه مکانیک گفت: از این به بعد شما می‌توانید ماشین‌های کارشناسی شده را از شیپور خریداری نمایید. در بحث قیمت گذاری هم همراه مکانیک با کمک شیپور نظمی را در این فضا به‌وجود خواهد آورد که افراد آگهی‌ها را بر اساس قیمت‌های کارشناسی شده و به‌صورت روز درج خواهند کرد. افراد از دو چیز می‌توانند خیالشان راحت باشد، اول اینکه قیمت تا چه حد استاندارد است و سپس سلامت محصول نیز در چه شرایطی قرار گرفته است.

شیپور اولین سایتی است که چنین همکاری را استارت زده و با برند کیا این کار شروع خواهد شد. هزینه این کارشناسی هم از سوی دو طرف پرداخت می‌شود. درخواست کارشناسی بر روی سایت شیپور می‌آید، مکان مشخص شده و سپس همراه مکانیک محصول را کارشناسی کرده و قیمت به‌صورت آنلاین بر روی شیپور درج خواهد شد.

نفر بعدی برای معرفی این همکاری، کیهانی، مدیر کسب و کار شیپور بود که گفت: ما می‌خواهیم بازار خودروی کشور را حرفه‌ای‌تر کنیم و برای عموم یک سری سرویس را طراحی نموده‌ایم که به بازار ارایه نماییم. ما بستری را فراهم کرده‌ایم تا کسانی‌که خودروی خودشان را برای فروش گذاشته و یا قصد خرید دارند، کارشناس فنی به آن‌ها مراجعه کرده و خودروی مدنظرشان را از لحاظ فنی و قیمت‌گذاری، بررسی نماید؛ هر خودرو در بیش از ۱۵۰ مورد کارشناسی می‌شود.

مورد دیگری که ظرف چند روز آینده سرویسش را ارایه می‌دهیم بحث قیمت است که مدت‌هاست در جامعه چالش برانگیز شده است. قیمت خودروها را ما تگ گذاری کرده و بر اساس قیمت عالی، خوب، مناسب و… رتبه‌بندی می‌کنیم. به همین خاطر کاربر می‌تواند خودرویی را بر اساس قیمت ایده‌آل خودش پیدا نماید. این امر سبب می‌شود تا بستر شیپور اجازه ندهد تا محلی جهت هیجانات کاذب قیمتی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.