مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید جک S3 اتوماتیک توسط کرمان موتور اعلام شد

جک S3 اتوماتیک که از جمله خودروهای ارزان قیمت با کیفیت در بین خودروهای چینی بازار محسوب می‌شود به یکی از خودروهای پرطرفدار تبدیل شده و با توجه به گرانی بسیار زیاد و فاصله قیمتی برندهای شناخته شده با قدرت خرید مردم، به یکی از گزینه‌های جذاب تبدیل شده و حالا با توجه به نوسانات نرخ ارز شامل افزایش قیمت شده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خودروسازی کشورمان محسوب شده و طی ماه‌های اخیر فعالیت مناسبی را در بازار خودروهای چینی خود داشته و توانسته تعادل مناسبی را در زمینه عرضه و تقاضا محصولاتش ایجاد کرده و مدیریت خوبی را در این زمینه داشته باشد.

این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصول جک S3 اتوماتیک این شرکت بایستی با قیمت جدید 210 میلیون تومان اقدام به واریز یا تکمیل وجه نمایند که این قیمت نسبت به اطلاعیه قبلی این شرکت، نشان دهنده افزایش قیمت حدود 14 میلیون تومانی است.

جک S3این شرکت اطلاعیه مذکور را برای تمامی نمایندگی‌های خود در سرتاسر کشور ابلاغ کرده و بدیهی است که ثبت نام‌های جدید این شرکت بر مبنای قیمتی اعلامی خواهد بود و پیش فروش‌های غیرقطعی این شرکت نیز بایستی با مبلغ جدید تکمیل وجه شوند.

اطلاعیه کرمان موتو برای تغییر قیمت خودروی مذکور در نوبت دوم سال جاری بوده و به نظر می‌رسد در صورت ادامه دار بودن وضعیت نوسانات نرخ ارز باید شاهد تغییرات قیمت بیشتری در خودروهای مونتاژی کشور باشیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا