Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تکلیف خودروهای پژو 2008 با کاهش 50 میلیون تومانی قیمت در بازار مشخص شد!

پژو 2008 که یکی از نمادهای صنعت خودروسازی کشورمان برای توافق برجام محسوب میشد حالا به یکی از مشکلات اساسی ایران‌خودرو تبدیل شده و مدت‌هاست که تکلیف بسیاری از مشتریان برای تحویل خودروهای ثبت نامیشان مشخص نیست و وعده‌های داده شده به این مشتریان عملی نشده است که اعتراضاتی را نیز به همراه داشته است.

به گزارش چرخان، پژو 2008 که روزگاری قرار بود به یکی از خودروهای داخلی سازی شده با فروش بالا تبدیل شده و بسیاری از ایرانی‌ها را به یک خودروی بروز ولی ارزان نزدیک کند، حالا به یکی از معضل‌های بزرگی تبدیل شده که نه ایران‌خودرو قادر به حل کامل آن بوده و نه مردمی که با هزار آرزو اقدام به خرید این خودرو کردند، به خودروی خود رسیدند و فاکتورهای مربوط به این خودرو روز گذشته برایشان ارسال شده است که فعلا خودرویی به دستشان نرسیده است.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در مصاحبه‌ای گفت: ایران‌خودرو روز گذشته اقدام به صدور فاکتور پژو 2008 کرد که همین موضوع باعث شد تا شاهد کاهش قیمت 50 میلیون تومانی خودرو در بازار باشیم. این خودرو سه سال پیش فروش شد ولی حالا وارد مرحله تحویل شده است که مشکل واردات وجود داشته و با اتفاقی که اخیر رخ داده مشخص می‌شود که مشکل قطعه برای آن وجود نداشته است!

وی در ادامه افزود: بازار خودرو در حال حاضر بدون نظارت بوده و از سازمان‌های ناظر خبری نیست. همچنین از وعده‌های وزیر برای افزایش تیراژ تولید خبری نیست. در حال حاضر خودرویی مانند پژو 2008 با کاهش قیمت 50 میلیون تومانی به 380 میلیون تومان رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.