مکمل بنزین
خبرداخلی

وضعیت خودروهای برلیانس پارس خودرو مشخص شد

شرکت خودروسازی پارس خودرو که از جمله شرکت‌های متضرر از خروج آمریکا از برجام محسوب می‌شود و عملا از یک شرکت فعال و پرکار به یک شرکت نیمه فعال و کاملا زیان ده تبدیل شده است که پس از مشکلات مربوط به خانواده محصولات رنو، بحران خانواده برلیانس نیز سراغش آمد و در تولید و تحویل این خودروها دچار مشکل شد که طبق روال معمول، چاره‌ای جز جایگزینی خودروهای فروخته شده نیست!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی پارس خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان دارای حواله خرید محصولات خانواده برلیانس به دلیل عدم توانایی این شرکت برای تحویل خودروهای مذکور بایستی از طرح‌های پیشنهادی این شرکت استفاده کرده و جایگزین خودروهای خود را مشخص کنند.

این پیشنهاد در حالی است که پارس خودرو در سری محصولات رنو آن را آزمایش کرده و بسیاری از مشتریان از پذیرفتن این پیشنهادات سر باز زدند و در اطلاعیه‌های بعدی شاهد پیشنهادات جذاب‌تر بودند که همین اتفاق باعث خواهد شد تا احتمالا مشتریان محصولات برلیانس این شرکت نیز به این راحتی راضی به انتخاب طرح جایگزین نشوند هر چند که پیشنهادات پارس خودرو قابل توجه است و شباهت فراوانی به اطلاعیه آخر محصولات رنو است.

این شرکت اعلام کرده است که طرح‌های ارائه شده صرفا برای آن دسته از مشتریانی است که دعوتنامه تکمیل وجه برایشان صادر نشده است و بدیهی است مشتریانی که اقدام به تکمیل وجه نکرده باشند، امکان استفاده از این پیشنهاد را نخواهند داشت. در پیشنهاد مذکور آمده است که سه راهکار برای جایگزینی حواله‌های مذکور وجود خواهد داشت که مشتری باید کتبا نسبت به این سه طرح رضایت خود را اعلام نماید.

ساندرو پارس خودرو1- طرح پیشنهاد انصراف

اولین طرح پیشنهادی این شرکت پرداخت سود 45 درصدی به پرداختی مشتریان است که طبق همان پیشنهادی است که برای محصولات رنو نیز داده شده است. علاوه بر این موضوع امتیاز ثبت سفارش یک دستگاه خودرو از سری محصولات سایپا با قیمت اردیبهشت 98 این شرکت فراهم خواهد شد. در صورتی که مشتری تمایل به خرید خودرو نداشته باشد، مبلغ پیش پرداخت و سود اعلامی به وی مسترد خواهد شد.

2- طرح تبدیل

در طرح تبدیل نیز مشتری امکان تغییر مدل خودرو را خواهد داشت که طبق صلاحدید و تصمیم شخصی می توان به صورت فروش یا پیش فروش تغییر داده و شرایط گوناگون را انتخاب نماید. جزئیات مربوط به این پیشنهاد را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

گفتنی است که این پیشنهاد انصراف یا تبدیل خودرو در حالی صادر شده است که در روزهای گذشته شاهد تجمع اعتراضی مشتریان خانواده برلیانس در مقابل شرکت پارس خودرو بودیم و همان‌طور که در گزارش مربوط به این تجمع به آن اشاره شد، این تجمعات به یک رویه اثربخش تبدیل شده و مشخص نیست که چرا خودروسازان تمایل دارند که وظیفه خود را بدین صورت عملیاتی کنند!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا