Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کوروت C8 جدید با طراحی جذاب تر از مدل های کنونی!

از مدت‌ها قبل، در رسانه‌های خودرویی جهان این سؤال مطرح بود که جدیدترین خودروی اسپرت کوروت یعنی مدل C8 این شرکت، با چه شکل و شمایلی ظاهر خواهد شد؟

تصاویر جاسوسی و گرافیکی که از C8 منتشرشده بود به همراه تصویری که از این خودرو در ماه گذشته میلادی در خیابان‌های نیویورک با پوششی مخصوص، منتشرشده بود، همگی گواه این را می‌دادند که باید با یک خودروی جذاب و خوش‌چهره، روبرو شویم.

خودرویی که انگار قرار است در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه، به‌صورت رسمی به نمایش درآمده و طرفداران خود را از انتظار بیرون بیاورد. البته این را هم باید به خاطر داشت که شورلت، در جدیدترین نسخه C8، طراحی موتور خودرو را به حالت موتور-وسط (Mid-Engine) تغییر داده است. موتوروسط‌ها به آن دسته از خودروهایی گفته می‌شود که موتور خودرو در قسمت بین شاسی قرار می‌گیرد.

درواقع با تغییر مکان قلب تپنده موتور، این سؤال پیش می‌آید که آیا کوروت C8 توانایی رقابت با موتور وسط‌های قدرتمندی مانند مک لارن 570S را ازنظر سرعت و شتاب خواهد داشت یا خیر. البته طراحان و مهندسان شورلت، مدت‌زمان زیادی بوده است که خواستار هرچه بهتر کردن فروش و شهرت کوروت C8 در سطح جهانی و بین رقبای آن بوده‌اند که تبدیل به موتور وسط کردن آن، یک امر ضروری به‌حساب می‌آمد.

اما جدای از بحث فنی و موتوری، در بحث طراحی نیز با نگاهی به این تصاویر اگرچه می‌توان انتظار یک ابرخودروی اسپرت جذاب را داشت اما شاخصه‌های استثنائی بودن طراحی، چندان به چشم نمی‌خورند. درواقع، در این تصویر گرافیکی که توسط HanbinDesign، طراحی‌شده است می‌توانیم شاهد یک خودرویی با طراحی تهاجمی و زیباتر از آن چیزی باشیم که در تصاویر جاسوسی C8 به چشم می‌خورند.

البته این را نیز باید بدانیم که کوروت C8 را کی هفته آینده به نمایش درمی‌آید، به‌احتمال‌زیاد نسخه پایه از این خودرو بوده و مدل‌های جدیدتری مانند Z06،ZR1 و Zora نیز در کنار این نسخه پایه، بعدها به تولید خواهند رسید. همچنین، مقامات شورلت تأکید کرده‌اند که C8 برای یک چرخه نسبتاً بلد مدت مهندسی‌شده است. حرفی که به معنای تغییرات ظاهری، فنی و همچنین فیس-لیفت در این خودرو در طول عمر آن خواهد بود.

 

منبع carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.