مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (28 اردیبهشت 98)

بازار خودروهای داخلی چند روزی است که روند نزولی به خود گرفته و البته رکود در بازار حاکم بوده و آمار مسئولین نشان می‌دهد که خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد که یکی از دلایل این موضوع فروش فوری ایران‌خودرو و سایپا است که با شدت بیشتری در حال انجام است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند از ساعت 10 صبح روز 28 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت، اقدام به ثبت سفارش دو خودروی سمند ال ایکس و پژو پارس سال نمایند.

ایران‌خودروخودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو پارس سال یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری متالیک و آبی رویال قابل سفارش بوده و قیمت این خودرو 78 میلیون تومان تعیین شده است. گفتنی است که قیمت این خودرو در بازار آزاد به مراتب بالاتر از این عدد بوده و به همین دلیل به احتمال فراوان طبق روال معمول در یک دقیقه به فروش خواهد رفت.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، سمند ال ایکس سال یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری متالیک و آبی رویال و با قیمت 66 میلیون 780 هزار تومان در دسترس سفارش مشتریان قرار گرفت. گفتنی است که این خودرو پس از مدت‌ها به لیست فروش این شرکت اضافه شده است.

بازار خودروهای داخلی روند متعادلی به خود گرفته و البته با دستور وزیر صنعت نیز اقداماتی برای کنترل این بازار در حال انجام است که از جمله آن، افزایش فروش خودروسازان داخلی است که در همین راستا، ایران‌خودرو برای چندمین بار شرایط فروش دو محصول پرطرفدار را اعلام کرد.

ایران‌خودرو شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماههای اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.

گفتنی است که ایران‌خودرو در روزهای اخیر بسیاری از محصولات خود از قبیل سمند، آریسان، پژو پارس، پژو 405، پژو 206 و سایر محصولات را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه نموده که با استقبال خوبی روبرو شده است. گفتنی است که طبق گزارش های رسیده از خودروسازان به زودی طرح‌های فروش و پیش فروش متنوعی نیز به مناسبت ماه رمضان عرضه خواهد شد که مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نماید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا جای تاسف داره ک هیچکس فکر مردم نیست و همه فکر منافع خودشون هستن قیمت ماشین و چند برابر کردند حالا هم با کاهش اندک قیمت سر مردم شیره میمالن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا