مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت محصولات طرح تبدیل محصولات برلیانس مشخص شد

گروه خودروسازی سایپا که در زیرمجموعه خود عملا به یک بحران بزرگ رسیده است و محصولات مختلف پارس خودرو با مشکلات فراوانی در حال تعیین تکلیف هستند که پس از سری محصولات خانواده رنو حالا نوبت به برلیانس رسید که پس از اعتراض مشتریان این شرکت شاهد ارائه طرح تبدیل بودیم که جزئیات قیمتی محصولات جایگزین را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان خانواده برلیانس زیرمجموعه این شرکت می‌توانند از سه طرح پیشنهادی این شرکت برای حواله‌های خود استفاده کنند که اولین طرح مربوط به انصراف از خرید است که پول مشتری با سود 45 درصدی به وی عودت داده می‌شود. پیشنهادات بعدی هم طبق درخواست بعضی از مشتریان به ارائه خودروهای جایگزین اختصاص پیدا کرد که جزئیات آن را قبل از این در چرخان منتشر کردیم.

یکی از سوالات مشتریان پیرامون قیمت خودروهای جایگزین این شرکت در تیر 97 و اردیبهشت 98 بوده است که روابط عمومی سایپا در اطلاعیه‌ای قیمت نهایی این خودروها را مشخص کرد تا مشتریان برای تصمیم گیری خود از آن بهره مند شوند.

برلیانس سایپاقیمت خودروهای جایگزینی:

  • اولین خودرو کوییک دستی است که قیمت تیرماه آن 36 میلیون و 943 هزار تومان و قیمت اردیبهشت 98 آن 59 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.
  • دومین خودرو تیبا است که قیمت تیرماه آن 27 میلیون و 950 هزار تومان و قیمت اردیبهشت 98 آن 42 میلیون و 43 هزار تومان تعیین شده است.
  • سومین خودرو ساینا رینگ فولادی است که قیمت تیرماه آن 31 میلیون و 88 هزار تومان و قیمت اردیبهشت 98 آن 53 میلیون و 243 هزار تومان تعیین شده است.
  • چهارمین خودرو پراید 131 است که قیمت تیرماه آن 23 میلیون و 92 هزار تومان و قیمت اردیبهشت 98 آن 37 میلیون و 481 هزار تومان تعیین شده است.
  • پنجمین خودرو پراید 151 است که قیمت تیرماه آن 23 میلیون و 854 هزار تومان و قیمت اردیبهشت 98 آن 40 میلیون و 413 هزار تومان تعیین شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بسیارمنصفانه است وقتی محصول تحریم است فروشنده کارینمیتواندبکندوپیشنهادخوبیست

    1. مرد نا حسابی! منصفانه است؟!!! الان برلیانس توی بازار 240 ملیون هست؟! @اینا رو هم به 180نمیرسه!تازه اینجوری باید100 ملیون بدی در صورتی که قیمت قدیم برلیانس 66 میلیون هست!!! بعد یک سال بی وسیله ای این راه مسخره رو جلو مردم گذاشتن انصافه؟! تو خودت بودی و این بلا رو سر خودت و خانوادت میاووردن همین حرفو میزدی؟!!! واقعا که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا