مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا واقعا می‌توان قیمت پراید را به 20 میلیون تومان بازگرداند؟

قیمت پراید در یک سال اخیر به قیمت‌هایی رسیده است که شاید حتی پیش بینی آن در سال 96 چیزی شبیه به یک شوخی بود ولی حالا به راحتی در قیمت‌های بسیار بالا معامله می‌شود و کسی به قیمت‌های فعلی نمی‌خندد ولی آیا قیمت پراید همین مقداری است که در حال حاضر خرید و فروش می‌شود و یا می‌توان به طرقی آن را به همان 20 میلیون تومان بازگرداند؟

به گزارش چرخان، ثبت قیمت‌های حدود 55 میلیون تومان برای پراید که البته معاملات چندانی هم روی این قیمت نداشت باعث شد تا واکنش‌هایی نسبت به این موضوع داشته باشیم ولی این قیمت باعث تا قیمت‌های زیر 50 میلیون تومان به قیمت‌های جذاب برای پراید تبدیل شود و دیگر کسی با قیمت پراید 48 میلیون تومانی مشکلی نداشته باشد!

پراید قیمت بروز پراید قیمت پراید در سوریه و عراق قیمت روز پرایدسیدجواد حسینی‌کیا، عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه‌ای پیرامون موضوع قیمت خودروهای داخلی و بالا رفتن قیمت پراید گفت: مشکل اصلی صنعت خودروسازی کشورمان بحث دلالانی است که بخشی از این صنعت را در اختیار خود دارند. در صورتی که برخورد جدی با این دلالان وجود داشته باشد و این برخورد در حد اعدام 4 اخلالگر صنعت خودرو می‌توان قیمت پراید را به 20 میلیون تومان کاهش دهد! مافیای صنعت خودرو باید بداند که نظام با کسی در این زمینه شوخی ندارد.

وی در ادامه با اشاره با گلایه مردم گفت: شاید مردم این گلایه را داشته باشند که چرا وقتی دلالان وارد بازار خودرو شده‌اند و این بازار را دست گرفته‌اند، نهادهای قضایی وارد عمل نمی‌شوند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام نمی‌دهند؟ چرا این دلالان و اخلالگران بازار شناسایی و دستگیر نمی‌شوند؟

قیمت پراید خودروهای صفر کیلومتر قیمت خودروعضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در صورتی که اقدام علیه مخلین نظام اقتصادی کشور را جدی بگیریم خواهید دید که چقدر در قیمت خودرو موثر خواهد بود. برخورد با این اخلالگران قطعا آرامش را به بازار خودرو بازخواهد گرداند. متاسفانه در وضعیتی هستیم که برخوردی با این دلالان و اخلالگران انجام نمی‌شود و نهادهای قضایی و امنیتی نسبت به این موضوع واکنشی نشان نمی‌دهند.

سیدجواد حسینی‌کیا در پایان با اشاره به دلالی‌های بازار خودرو گفت: در حال حاضر بعضی از مردم یک خودرو خریداری می‌کنند و بعضی دیگر 1000 خودرو  خریداری می‌کنند، آیا این دو قشر تفاوتی باهم ندارند؟ اگر برخورد با اخلال گران اقتصادی و سو استفاده کنندگان از این اوضاع نیاز به برطرف کردن خلل قانونی باشد ما آمادگی داریم این موضوع را در مجلس برطرف کنیم.

گفتنی است که این اظهارات در حالی است که بازار ارز و سکه نیز با همین برخورد روبرو شد ولی عملا چیزی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم افزایش قیمت ارز نیمایی به حدود 10 هزار تومان و ثابت شدن قیمت دلار در کانال 14 تا 15 هزار تومان در بازار آزاد هستیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این ها تمام حرف های صد من یه غاز هستش. خودرو ساز تا جاییکه بتونه گرونتر میفروشه و مردم هم در نهایت حماقت خرید میکنن. به همین سادگی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا