مکمل بنزین
خبرداخلی

کاهش قیمت خودروهای داخلی مقطعی نیست و ادامه دارد

چند روزی است که بازار خودروهای داخلی عملکرد نزولی به خود گرفته و علیرغم اینکه این روند نزولی به شدت کند است ولی برخلاف اظهار نظر دلالان بازار که هفته گذشته معتقد به ادامه دار بودن روند صعودی بودند، این روند نزولی ادامه داشته و به نظر می‌رسد که بایستی به زودی شاهد درهم شکستن مقاومت دلالان در برابر این روند باشیم.

به گزارش چرخان، سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت بازار خودروهای داخلی گفت: قیمت خودرو در بازار کاهش یافته است و به طور کلی باید فروش خودرو در بازار طبق یک فرمول و سود مشخصی باشد. در حال حاضر وضعیت بازار آرام بوده ولی خرید و فروشی در آن صورت نمی‌گیرد. در حال حاضر وضعیت به گونه ایست که تب و تاب یکماه پیش فروکش کرده و آرامش به بازار برگشته است ولی باید بگوییم که این هیجان کاذب از سوی دلالان به بازار وارد شده بود و علیرغم صعودی بودن قیمت‌ها، معامله خاصی در بازار صورت نمی‌گرفت.

وی در ادامه افزود: یکی از دلایل عدم کاهش قیمت آن دسته از خریداران خودرو هستند که در هفته گذشته با قیمت بالا اقدام به خرید کردند و حالا منتظرند تا دوباره قیمت‌ها بالا رفته و اقدام به عرضه نمایند. در حال حاضر 90 درصد از ثبت نام‌های فروش فوری خودروسازان به قصد استفاده نیست و صرفا برای خرید و فروش در بازار اقدام به ثبت نام می‌کنند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا