مکمل بنزین
خبرداخلی

داخلی‌سازی بلای جان دنا پلاس “شیک و لاکچری” شد!

با گرانی روز افزون خودروهای داخلی و خارجی عملا بسیاری از مردم به خودروهایی مانند دنا پلاس و سایر خودروهای این رده به نگاه یک خودروی لوکس و شیک نگاه می‌کردند که اندکی از امکانات خودروهای لوکس خارجی را داشته و آنها را برای داشتن بعضی از امکانات حسرت به دل نمی‌گذارند ولی خبرها حاکی از آن است که داخلی سازی بلای جان این خودرو شده و بعضی از امکانات آن حذف خواهد شد!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که پس از تحریم های صنعت خودروسازی کشور با مشکلات زیادی روبرو شد و در چندین مرحله از امکانات مختلف خودروهای تولیدیش کاست، حالا قصد دارد دنا پلاس را با آپشن‌های کمتری تولید کرده و به مشتریانش تحویل دهد!

دنا پلاسطبق اسناد منتشر شده از این شرکت، به نظر می‌رسد که که به آپشن‌های حذف شده این خودرو می‌توان دو مورد رینگ آلومینیومی و سانروف را اضافه کرد و به زودی باید این خودرو را بدون امکانات گفته شده در خیابان دید! بعضی از اهالی بازار می‌گویند که به زودی صندلی برقی و مانیتور نیز از این خودرو حذف خواهد شد که می‌توان این شاهکار را در کنار تولید پارس ال ایکس سال با رینگ معمولی و قالپاق گذاشت و به حماسه آفرینی ایران‌خودرو و سایر خودروسازان کشورمان افتخار کرد!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا