Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسخه جاده‌ای لامبورگینی اوروس ST-X به بازار می‌آید

یکی از گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن هست که مسئولان لامبورگینی به دنبال ساخت نسخه‌های پیشرفته‌تر و قوی‌تر برای مدل لامبورگینی اوروس هستند. وب‌سایت خبری Digital Trends اعلام کرده به زودی کانسپت لامبورگینی اوروس ST-X بر پایه خودروهای شاسی‌بلند آفرود برای مسابقات به نمایش درخواهد آمد.

کانسپت لامبورگینی اوروس ST-X یک درجه بالاتر از نسخه استاندارد اوروس ساخته شده است که با ویژگی‌های مشخص و قدرتمندش مانند پیشرانه کارا، جعبه دنده قوی و وزن پایین به دلیل استفاده از فیبر کربنی در بخش‌های مختلف می‌تواند حرفی برای گفتن در رینگ مسابقات و آفرود داشته باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی به صورت رسمی منتشر نشده است ولی از رندرهای منتشر شده توسط رئیس بخش R&D لامبورگینی، موریزیو ریگانی باید انتظار دیدن اوروس سوپر اسپرت را داشت. وی در مصاحبه خبریش بیان کرد اوروس جدید بدون شک قدرتمندترین نسخه ساخته شده در میان شاسی‌بلندها خواهد بود که توانایی رقابت از لحاظ سرعت با بنتلی بنتایگا اسپید رونمایی شده در ژنو با پیشرانه دوازده سیلندر توئین توربو 6.0 لیتری با قدرت خروجی 626 اسب بخار و حداکثر گشتاور 900 نیوتن متر را خواهد داشت. از سوی دیگر این شاسی‌بلند ایتالیایی می‌تواند به راحتی خودروی آلمانی پورشه کاین توربو S نسخه E-Hybrid با قدرت خروجی 677 اسب بخار و 849 نیوتن متر در جیب بگذارد.

جالب است بدانید لامبورگینی اوروس موجود در بازار دارای قدرت خروجی 641 اسب بخار و حداکثر گشتاور 850 نیوتن متر هست. این خودرو در سال گذشته یکی از ایمن‌ترین ماشین‌های شاسی‌بلند در جهان معرفی شده که باید انتظار بیشتری از نسخه جدید خواهرانش مانند اوروس SV یا اوروس Performante داشته باشیم. برای خبرهای بیشتر از این مدل و دیگر محصولات لامبورگینی همراه چرخان باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.