مکمل بنزین
گوناگون

نسخه خاص و جذاب جیمز باند استون مارتین2019 DBS!

پنجاه سال پیش، سینمای جهان (هرچند به‌صورت موقت) سین کانری (Sean Cannery) را به‌عنوان شخصیتی موسوم به جیمز باند مشاهده کرد. در ششمین نسخه از این فیلم جذاب که کمتر کسی در دنیا است که نام این مأمور مخفی بریتانیایی را نشناسد، باشخصیت بازیگر جدیدی به روی صحنه آمد.

جیمز باند در کنار تمامی مؤلفه‌ها و ویژگی‌هایی که همراه خود دارد، یک‌چیز خاص دیگری نیز را همیشه با خود همراه کرده است که در اینجا می‌خواهیم به آن اشاره‌کنیم. بله درست حدس زده‌اید، استون مارتین DB5 موجود در این فیلم پرهیجان که بدون شک باید با تغییر شخصیت جیمز باند در نسخه‌های جدیدتر، استون مارتین‌های جدید و مدرن‌تری نیز جایگزین نمونه‌های قبلی شوند.

اما شرکت بریتانیایی استون مارتین نیز، نسخه‌ای خاص و جذاب از این خودروی DB5 خود را که در نسخه 2019 و بانام DBS Superleggera شناخته می‌شود را تنها در 50 نسخه به تولید می‌رساند که یکی از آن‌ها باید مختص جیمز باند و درواقع، یار قدیمی این خودرو باشد.

تمامی این نسخه‌های خاص نیز بارنگ سایه‌ای سبز زیتونی یعنی همان رنگی که در نسخه DBS متعلق به سال 1969 موجود بود و در تصویر مشاهده می‌کنید، روی کار خواهند آمد. همچنین، نسخه‌های جدید، با جلوپنجره سفارشی و جذابی که هم چهره بسیار جالبی به خودرو می‌بخشد و هم برگرفته از نسخه کلاسیک استون است، تولید می‌شوند.

تریم (Trim) از جنس فیبر کربن، باروکش چرم مشکی‌رنگ در کنار روکش‌های خاکستری‌رنگ از جنس آلکانترا، همه و همگی، از ویژگی‌هایی هستند که قرار است این استون مارتین DBS را تبدیل به همان خودروی خاص جیمز باند کنند.

همچنین به خاطر اینکه ما در اینجا در مورد نسخ ای خاص از خودروی جیمزباند صحبت می‌کنیم، هر یک از 50 خریدار این نمونه جدید و خاص DBS، در خودروی خود، می‌توانند آپشن محفظه‌ای مخصوص نوشیدنی‌ها را نیز داشته باشند. این جعبه به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا در فضای صندوق‌عقب DBS Superlaggera جا شده و احتمالاً باقدرت بالایی که این ابرخودروی بریتانیایی تولید می‌کند، درنهایت، شیشه سالم و شکسته نشده‌ای درون این مخزن برای نوشیدن باقی نماند!

صحبت از قدرت استون DBS شد و باید بدانید که این نسخه خاص، می‌تواند از قلب تپنده 5.2 لیتری 12 سیلندر (V12) خود که از توربو دوقلو استفاده می‌کند، قدرتی کمتر از 715 اسب بخار، تحویل نخواهد گرفت. شتاب صفرتا صد استون DBS سوپرلاگرا نیز تنها 3.4 ثانیه بوده که بدون شک، زمان کافی و قابل قبولی برای یک نسخه مزین به نام جیمز باند خواهد بود.

اما چنین قدرت و خاص بودنی نیاز به هزینه زیادی نیز دارد… هر یک از این 50 مدل، باقیمت 307,007 پوند (تشابه قیمت با جیمز باند 007) به فروش خواهند رفت. فروش این خودروی جذاب نز تا اواخر 2019، از طرف استون مارتین آغاز خواهد شد.

در زیر می‌توانید گالری تصاویر استون مارتین DBS جیمز باند را مشاهده نمایید:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا