مکمل بنزین
خبر

نصف شدن یک آئودی Q7 در یک تصادف وحشتناک!

تاکنون در چرخان، پست‌هایی مربوط به گران‌ترین تصادف‌های تاریخ و یا نصف شدن خودروی فراری کالیفرنیا براثر یک تصادف وحشتناک را برایتان گذاشته بودیم.

اگرچه این‌گونه تصادف‌هایی که بخواهد منجر به نابودی کامل و حتی از وسط نصف شدن ابرخودروهایی مانند فراری و یا همین آئودی Q7 شوند تعدادشان بسیار کم است اما همان تعداد ناچیز هم خیلی سریع رسانه‌ای می‌شوند.

این حادثه وحشتناک که در روسیه اتفاق افتاده است تنها منجر به نصف شدن خودرو شده و راننده توانسته بدون جراحت‌های جدی، از خودرو جان سالم به در ببرد. درواقع نه‌تنها راننده از این حادثه جان سالم به در برده است بلکه بر اساس گزارش‌ها، او قبل از اینکه پلیس از راه برسد، از کنار خودروی بخت‌برگشته خود فرار کرده است!

خوشبختانه، هیچ رهگذر و عابر پیاده‌ای در آن زمان وجود نداشته که بخواهد براثر این حادثه، دچار آسیب شود. دلیل به وجود آمدن این حادثه نیز، از دست دادن کنترل آئودی Q7 شاسی‌بلند توسط راننده بوده و درواقع تا او بخواهد به‌صورت شدید و ناگهانی ترمز کرده و خودرو را متوقف کند، این شاسی‌بلند به یک ستون موجود در آن خیابان برخورد کرده و به این روز می‌افتد.

شدت حادثه به‌قدری شدید بوده است که یکی از صندلی‌های ردیف دوم خودرو از جای خود کنده‌شده و به داخل خیابان افتاده است. این در حالی است که خروجی اگزوز خودرو نیز از این ماشین جا شده و به داخل چمن‌های کنار خیابان پرت شده است.

خودروی آلمانی آئودی Q7 شاسی‌بلند، درواقع یک ماشینی است که ازنظر استحکام و قدرت هیچ‌چیزی کم نداشته و در رتبه‌بندی امتیاز ایمنی نیز درجه بسیار عالی و بالایی دارد. پس نصف شدن چنین خودرویی از وسط، می‌تواند کمی تعجب‌برانگیز باشد. البته سرعت بسیار زیاد دلیل و تسلط نداشتن کامل راننده به خودرو می‌تواند دلیل چنین حادثه‌هایی باشد.

پلیس روسیه هنوز در حال کشف علت این حادثه بوده و باید قبل از آن بفهمد که راننده این شاسی‌بلند، با چه سرعتی رانندگی می‌کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا