مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین (خرداد 98)

گروه بهمن در حالی شرایط فروش جدید برای وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین اعلام کرده که ماه‌هاست ایران‌خودرو و سایپا به صورت روزانه و هفتگی به فروش فوری محصولات‌شان مشغول بوده و مشخص نیست چرا این شرکت با این تاخیر بسیار زیاد اقدام به ارایه طرح فروشی کرده که البته از جذابیت خاصی نیز برخوردار نیست!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی بهمن که از جمله شرکت‌های با سابقه در زمینه فروش و عرضه خودروهای سواری و تجاری است، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی فروش این شرکت، درخواست خود را برای خرید این محصولات ثبت کنند. این شرایط فروش از ساعت 9 صبح روز 11 خرداد ماه 98 آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت تعیین شده ادامه دارد.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش

  • اولین خودرو، کارا تک کابین است که قبل از این با قیمت 55 میلیون تومان فروخته می‌شد ولی در قیمت جدید اعلامی با تعرفه 81 میلیون و 960 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود!
  • دومین خودرو، کارا دو کابین است که قبل از این با قیمت 57 میلیون تومان فروخته می‌شد ولی در قیمت جدید اعلامی با تعرفه 88 میلیون و 975 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

بهمن موتور وانت کارا 2000شرایط مهم فروش فوری گروه بهمن

  • در این شرایط فروش محدودیت کد ملی وجود داشته و هر فرد امکان ثبت یک سفارش را خواهد داشت.
  • موعد تحویل اعلامی گروه بهمن برای این خودروها 20 روز کاری است. بدیهی است که روزهای تعطیل در این موعد تحویل محاسبه نخواهد شد.
  • رنگ‌های قابل سفارش در این طرح فروش: سفید، نقره‌ای و نقره آبی است. مشتریان صرفا از بین رنگ‌های اعلامی قابلیت انتخاب خواهند داشت.
  • دریافت سفارشات صرفا اینترنتی بوده و مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها کارساز نخواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا