مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید خودروی ولا V5 گروه راین اعلام شد (خرداد 98)

گرانی خودروهای داخلی در بازار آزاد در هفته‌های اخیر و تغییر روند این بازار باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های خودروساز کمتر شناخته شده از این فرصت استفاده کرده و با اعلام قیمت جدید محصولاتشان، مشتریان را برای خرید ترغیب کنند که قیمت جدید اعلامی گروه راین برای خودروی ولا V5 به وضوح این موضوع را نشان می‌دهد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی راین در اطلاعیه ای اعلام کرد که قیمت جدید پرفروش‌ترین محصول این شرکت یعنی ولا V5 با تغییر قابل توجهی روبرو شده و مشتریان متقاضی دریافت این خودرو بایستی با قیمت اعلامی جدید یعنی 115 میلیون تومان اقدام به تکمیل وجه نمایند!

بدیهی است که شرایط فروش و ثبت نام برای این خودرو نیز با همین قیمت انجام خواهد شد که فاصله قیمتی نه چندان زیادش با بازار آزاد جذابیت خرید را برای مشتریان از بین برده است. از سوی دیگر اینکه این خودرو در حالی به قیمت‌های این چنینی رسیده است که مشتریان گزینه‌های به مراتب بهتری را در محصولات ایران‌خودرو و سایپا در دسترس داشته و مشخص نیست که محاسبات این شرکت برای قیمت گذاری این خودروی چینی که از کیفیت چندان خوبی هم برخوردار نیست، چگونه بوده است!

گفتنی است که قیمت اعلامی برای نسخه اتوماتیک این خودرو بوده و مدل خودروهای تحویلی با این قیمت نیز سال 98 خواهد بود.

از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشرانه 1497cc با موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ و 97 اسب بخار قدرت!
  • وزن بسیار سبک حدود 1070 کیلوگرم
  • گیربکس 4 سرعته اتوماتیک
  • فرمان برقی بوده و کیفیت قابل قبول
  • مصرف بنزین در حدود 6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا