مکمل بنزین
گوناگونتحلیلیداخلی

با کیفیت ترین خودرو در بازه محصولات 25 تا 50 میلیونی!

هر از گاهی کمپانیهای بزرگ خودروسازی ایران، محصولات خود را برای بررسی به نهادها و شرکت های ذیربط ارسال میکنند تا ضمن بررسی، ایرادات و مشکلاتشان را شنیده و صد البته برای رفع آنان هیچ اقدامی نکنند! 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اصولا این مهم را بر عهده داشته و گاها لیست هایی را بر اساس استانداردها و چک لیست های بین المللی منتشر می سازد. پس از آنکه مدتی قبل بهترین و بدترین خودروها از دیدگاه مشتریان در بازه های قیمتی متفاوت از محصولات کمتر از 25 میلیون تا خودروهای بالای 125 میلیون تومانی و در دسته های جداگانه منتشر شد، حال خبرگزاری ایسنا لیستی را منتشر کرده است که در آن به محصولات داخلی، تا دی ماه سال جاری ستاره های کیفی اعطا شده است. با این که در این خبر به منبع اصلی اشاره نشده است، اما به نظر میرسد که این لیست نیز از سوی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران تهیه شده باشد. لازم به ذکر است کهاین لیست در جدیدترین ارزیابی که مبتنی بر مدل ارائه یک تا پنج ستاره کیفی است، منتشر گردیده است.

دومین لیست طبق معمول مربوط به خودروهایی که در بازه قیمتی بین 25 تا 50 میلیون تومان قرار دارند. این لیست پر محصول ترین سبد خودرویی به شمار می رود.

در دسته بندی دوم، در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروهای پارس تندر، تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ ایران خودرو و تندر ۹۰ اتوماتیک سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. 

Al---2

همچنین خودروهای پژو ۲۰۶، ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و رانا نیز معادل دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

 

خودروهای پژو پارس خراسان، دنا، سمند تبریز، پژو ۴۰۵ خراسان، پژو پارس فارس، پژو ۴۰۵، سمند، پژو پارس، پژو پارس مازندران و تیبا هاچ‌بک نیز یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. ( همانطور که پیش از این نیز گفتیم، مشخص نیست که حداقل امتیاز کسب شده یک ستاره کیفی است یا عدم دریافت ستاره ) 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا