مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (11 خرداد 98)

با نزدیک شدن به روزهای پایان ماه مبارک رمضان و داغ شدن بازار خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی خودروسازان نیز دست به کار شده و بر شدت عرضه خود افزودند. ایران‌خودرو برای اولین بار در ماه‌های اخیر اقدام به فروش فوری 4 خودروی پرطرفدار کرده است که به نظر می‌رسد تا بخش زیادی در وضعیت قیمت این خودروها در بازار موثر خواهد بود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید 4 محصول این شرکت می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی فروش این شرکت سفارش خود را ثبت نمایند. مشتریان برای خرید 4 محصول پژو 206 تیپ 2، پژو 405 اس ال ایکس، پژو پارس و رانا ال ایکس از ساعت 11 صبح روز 11 خرداد 98 می توانند اقدام کرده و با موعد تحویل 30 روزه خودروی خود را تحویل بگیرند.

خودروهای داخلی پژو 405 ایران‌خودروخودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 اس ال ایکس یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، خاکستری و سفید با قیمت 67 میلیون و 890 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 206 تیپ 2 یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین و گیلاسی با قیمت 67 میلیون و 290 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.
  • سومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو پارس ال ایکس یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری با قیمت 84 میلیون و 720 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.
  • چهارمین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، رانا ال ایکس یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال عرضه می‌شود. قیمت اعلامی برای این خودرو 67 میلیون و 450 هزار تومان در معرض سفارش مشتریان قرار می‌گیرد.

بازار خودروهای داخلی که در فروردین ماه و نیمه اول اردیبهشت ماه روزهای پرتلاطمی را گذرانده بود و قیمت‌ها به صورت روزانه بالا می‌رفت، با افزایش فروش فوری خودروسازان، عملا شاهد کنترل و متعادل شدن بازار هستیم که حاصل فعالیت‌های مستمر ایران‌خودرو و سایپا بوده است که در این بین خودروساز آبی پوش نقش بیشتری داشته است.

پژو پارس اتوماتیک پژو پارس ایران‌خودروشرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماههای اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.
  • با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، از این پس آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از شرایط فروش این دو شرکت استفاده کرده‌اند و اقدام به خرید خودرو کرده باشند، امکان خرید نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت این بند به هیچ وجه خودرویی تحویل داده نخواهد شد.

گفتنی است که ایران‌خودرو در روزهای اخیر بسیاری از محصولات خود از قبیل سمند، آریسان، پژو پارس، پژو 405، پژو 206 و سایر محصولات را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه نموده که با استقبال خوبی روبرو شده است. گفتنی است که طبق گزارش های رسیده از خودروسازان به زودی طرح‌های فروش و پیش فروش متنوعی نیز به مناسبت عید فطر عرضه خواهد شد که به تازگی گروه سایپا فروش اقساطی خود را آغاز کرده است و برای دو محصول ایکس 100 و ایکس 200 خود تسهیلاتی در نظر گرفته است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا