مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین اخبار و اطلاعات از شرایط فروش اقساطی سایپا

فروش فوری خودروسازان کشورمان در هفته‌های اخیر شدت گرفته و بسیاری از شرکت‌های کوچکتر نیز به عرصه این فروش‌ها اضافه شدند که در این بین شاید بتوان سایپا را نوآورترین شرکت نامید چرا که در بحبوحه تقاضای فراوان برای محصولات این شرکت، اقدام به فروش اقساطی محصولاتش کرد که مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و در ادامه آخرین اخبار از این شرایط فروش را می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که هفته گذشته شرایط فروش خود را به مشتریان اعلام کرد، بازار شاهد اولین فروش اقساطی از سوی یکی از دو خودروساز بزرگ کشورمان بود که به نظر می‌رسید بیش از آنکه هدف این شرکت خودروساز، کمک به نقدینگی مشتریان باشد بحث تضمین عدم ورود دلالان باشد که با رقم تسهیلات اعلامی هم‌خوانی کاملی دارد!

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاحسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در گفتگویی پیرامون وضعیت عرضه این شرکت خودروساز گفت: شرایط فروش اقساطی گروه خودروسازی سایپا که به منظور تنظیم بازار و همچنین رساندن محصول به مصرف کنندگان واقعی در هفته گذشته به مشتریان معرفی شد، در حال حاضر ادامه دارد و مشتریان می‌توانند برای استفاده از این شرایط، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

وی در ادامه با اشاره به محصولات عرضه شده در این شرایط فروش اقساطی گفت: در این شرایط تسهیلات مناسب با بازپرداخت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا مشتریان از بین خانواده محصولات پلت فرم ایکس 100 و ایکس 200 خودروی مد نظر خود را خریداری کنند.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپامعاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ادامه به شرایط لازم برای صدور چک‌های ضمانت در این فروش اقساطی گفت: مشتریان بایستی توجه کنند که چک‌های صادر شده برای ضمانت در این شرایط فروش بایستی توسط خود فرد خریدار صادر شده و با توجه به اینکه شرایط چک‌های ضمانت تغییر کرده و امکان تحویل چک فرد ثالث وجود ندارد، مشتریان باید به این موضوع توجه کنند.

وی در ادامه به خودروهای ثبت نامی در تاریخ 7 تا 9 خرداد اشاره کرد و گفت: البته با توجه به شرایط مختلف از جمله رضایت مشتریان و عرضه مستقیم خودرو به مشتریان، چک‌های صادر شده توسط شخص ثالث در این تاریخ مورد قبول واقع خواهد شد.

قیمت حواله سایپاگفتنی است که این شرکت در شرایط فروش اقساطی خود اقدام به عرضه دو سری محصولات خانواده پراید و تیبا کرد که خریداران این دو محصول می توانند از تسهیلات 4 میلیون تومان و 5 میلیون تومانی گروه سایپا استفاده کنند که در چک‌های 4 ماهه از مشتریان دریافت می‌گردد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام.
    هر بار که میرم سایت سایپا، ظرفیت تکمیل شده.
    خودشون رو مسخره کردن

  2. سلام.
    هر بار که میرم سایت سایپا، ظرفیت تکمیل شده.
    خودشون رو مسخره کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا