مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

شرایط فروش و قیمت جدید خودروی جیلی GC6 اعلام شد (خرداد 98)

پس از نوساناتی که در بازار ارز و همچنین اخباری که پیرامون خودروهای خارجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد، شرکت‌های مختلف از جمله شرکت‌های واردکننده خودروهای چینی اقدام به تغییر قیمت محصولاتشان کردند که از جمله این محصولات می‌توان به جیلی GC6 اشاره کرد که بازهم شامل تغییر قیمت شد در حالی که چندی پیش این اتفاق در مورد آن رخ داده بود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی بم که از جمله شرکت‌های قدیمی حوزه خودروسازی کشور محسوب می‌شود، در اطلاعیه‌ای قیمت جدید جیلی GC6 را اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید این خودرو می‌توانند با توجه به قیمت جدید اقدام به تکمیل وجه یا سفارش نمایند.

این افزایش قیمت در حالی است که چندی پیش این شرکت اقدام به افزایش نرخ کرده بود و مشخص نیست چه تغییر اساسی نسبت به اردیبهشت و یا فروردین ماه رخ داده که بازهم این شرکت اقدام به بالا بردن تعرفه محصولش کرده است. گفتنی است که قیمت خودروی مذکور در فروردین ماه چیزی در حدود 138 میلیون تومان بود که این قیمت در اردیبهشت ماه به عدد 145 میلیون تومان رسید و حالا طبق اطلاعیه جدید منتشر شده توسط این شرکت به رقم 152 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

همچنین شرکت خودروسازی بم اعلام کرده است که مشتریان متقاضی خرید این خودرو می‌توانند با موعد تحویل 31 روز کاری اقدام به ثبت سفارش خودرو کرده و پس از طی این مدت، خودروی خود را تحویل بگیرند. بدیهی است خودروی مذکور با مدل 98 عرضه خواهد شد و تیپ موجود آن نیز اکسلنت است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باید قبول کنیم خودروسازی ایران دچارمرگ مغزی شده و اوضاع آن هرروزبدتر از گذشته می شود. دولت و مجلس محترم به حمایت بی فایده از این صنعت بیماربهتراست با درنظرگرفتن تعرفه ی پایین زمینه ی ورود خودروهای روز دنیا را فراهم نماید تا بیش از این مردم شریف ایران مال و جانشان درمعرض خطر قرار نگیرد. اگر مسئله بیکارشدن کارگران زحمتکش این صنعت مد نظراست باید گفت اگرتمامی کارگران خانه نشین هم شوند می توان از محل صرفه جویی در مصرف سوخت و بازگشت یارانه های بنزین به خزانه حقوق آنان را پرداخت کرد. گرچه با ایجاد صنایع وابسته به این صنعت چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا