Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رندر جدیدی از پژو 208 GTi منتشر شد

به تازگی رندر جدیدی از پژو 208 جدید در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده است. این خودروی سوپرمینی در حال حاضر در بازار اروپا رقبایی مانند رنو کلیو، فورد فیستا و فولکس‌واگن پولو را دارد. از این رو مهندسان فرانسوی پژو سعی می‌کنند بهترین طراحی برای نسخه جدید این خودرو را به بازار ارائه دهند.

قرار است این خودرو چندین هفته آینده وارد بازار اروپا شود و در نسخه‌های مختلف Access، Active، GT Line و GT Trims به همراه نسخه تمام برقی با اسم e-208 تولید شود. رندر منتشر شده از این خودروی هاچبک جذاب به احتمال زیاد نشان از نسخه GTi این مدل دارد. در این رندر منتشر شده پژو 208 GTi در دو رنگ متفاوت مانند قرمز مشکی به نمایش گذاشته شده است که برای اولین بار در مدل بزرگتر پژو 308 GTi  دیده شده بود. این خودروی سوپر مینی سپرهای جدید با ورودی‌های هوا بزرگتر دارد و توری مشبک جلوی آن الگوی متفاوتی خواهد داشت؛ همچنین چرخ‌های با رینگ‌های دو پره و کالیپر ترمز دیسکی قرمز رنگ جلوه خاصی به این مدل داده است.

نسخه قبلی پژو 208 GTi مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ با قدرت خروجی 200 اسب بخار و حداکثر کشتاور 275 نیوتن متر متصل به جعبه دنده دستی 6 سرعته را دارد که تنها در 6.5 ثانیه می‌تواند شتاب خود را از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. بنابراین برای نسخه جدید باید انتظاری بیشتر از این ویژگی‌های ذکر شده را داشت. بسیاری از کارشناسان تصاویر منتشر شده این رندر را جذاب توصیف کرده‌اند و امیدوارند مهندسان فرانسوی پژو هم بهترین ظاهر را برای بیرون و درون کابین 208 طراحی کنند. برای خبرهای بیشتر از خودروی اسپرت پژو 208 و دیگر محصولات این خودروسازی همراه چرخان باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.