Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

طرح تشویقی پرداخت اقساط معوق شرکت بهمن موتور اعلام شد

یکی از اتفاقات عجیبی که در حال حاضر برای بازار خودرو وجود داشته و مشخص نیست که با توجه به گرانی‌های اخیر دلیل این اتفاق چیست، مساله تاخیرهایی است که در پرداخت اقساط صورت می‌گیرد و به طرز عجیبی تعداد آن نیز افزایش یافته است که همین موضوع باعث شده تا شرکت‌های خودروساز برای جلب نظر مشتریان اقدام به ارائه بسته‌های تشویقی نمایند و مشتریان را برای پرداخت اقساط معوق تحریک نمایند که بهمن موتور نیز در همین راستا بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی بهمن موتور در اطلاعیه‌ای نسبت به اقساط معوق مشتریان واکنش نشان داده و طرحی را برای تسویه هر چه سریعتر این اقساط ارائه کرده است که مشتریان می‌توانند از 18 خرداد تا 18 تیرماه اقدام به تسویه کامل اقساط معوق کرده و تخفیف‌هایی را در زمینه اقساط دریافت نمایند.

مشتریان متقاضی این طرح می‌توانند از طریق تلفن 48097387 (اداره وصول مطالبات شرکت خودروسازی بهمن موتور) اطلاعات تکمیلی و تخفیف در نظر گرفته شده را دریافت نمایند. همچنین بهمن موتور اعلام کرده است که در صورت عدم پرداخت اقساط معوق، اقدامات قضایی مربوط به دریافت اقساط صورت خواهد گرفت و این طرح تشویقی نیز قابل اجرا نخواهد بود.

گفتنی است که این تاخیر در پرداخت‌ها در حالی است که بسیاری از خودروهای مذکور شامل افزایش قیمت‌های بسیار زیاد شده و عملا مشتریان با توجه به گرانی‌های اخیر از سود سرشاری برخوردار شده‌اند و طبیعتا بایستی به منظور جلوگیری از اقدامات قضایی اقدام به پرداخت اقساط نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.