مکمل بنزین
خبرداخلی

کرمان موتور در مورد افزایش قیمت محصولاتش شفاف سازی کرد

این روزها اخبار مربوط به افزایش قیمت محصولات شرکت‌های مختلف با حواشی زیادی همراه بوده و معمولا رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نسبت به این افزایش قیمت‌ها واکنش‌های متفاوتی دارند که از جمله این واکنش‌ها مربوط به افزایش قیمت محصولات کرمان موتور بوده که رسانه‌های مختلف نسبت به این گرانی‌ها اعتراض کرده و حالا کرمان موتور در بیانیه‌ای پاسخ این دسته از رسانه‌ها را داده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که از جمله شرکت‌های فعال در زمینه فروش و عرضه خودروهای کره‌ای و چینی است و به نوعی سومین تولیدکننده خودرو در کشورمان محسوب می‌شود، در بیانیه‌ای نسبت به شایعات و انتقادات مختلف پیرامون افزایش قیمت‌های اخیر محصولاتش واکنش نشان داده و توضیحاتی را پیرامون این موضوع ارائه کرده است.

هیوندای النترا 2018از جمله مواردی که کرمان موتور در اطلاعیه خود بدان اشاره داشته است، مساله عدم تحقیق و بررسی بعضی از رسانه‌های خاص است که بدون توجه به دلایل افزایش قیمت‌ها، صرفا به جهت مخدوش کردن ذهن مردم نسبت به این برند، وارد عمل شده و بدون توجه به علت اصلی گرانی‌ها سعی در تخریب نام این شرکت داشته‌اند.

از جمله دلایلی که کرمان موتور در این بیانیه به آن اشاره کرده مساله افزایش نرخ ارز نیمایی است که چیزی در حدود 25 درصد رخ داده و بدیهی است با توجه به تامین قطعات و مواد لازم این شرکت با استفاده از این نرخ ارز، افزایش قیمت‌ها نیز منطقی است. همچنین از جمله دلایل دیگر اشاره شده در این بیانیه مواردی از جمله افزایش هزینه تامین قطعات، افزایش دستمزدها و همچنین افزایش هزینه حمل بوده که البته مستندات آن نیز قابل دسترسی است.

این شرکت در ادامه به منویات و بیانات مقام معظم رهبری پیرامون سال تولید ملی اشاره کرده و از اهتمام خود برای پاسداشت این شعار و همچنین تحقق آن گفته است و اضافه نموده که از هیچ تلاشی برای احقاق حقوق کارگران و زحمتکشان خود دریغ نخواهد کرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام :

    لطفا اسناد را در اختیار رسانه ها قرار دهید . اگر خودرویی را که در دنیا حدود 130 تا 150 میلیون تومان ارزش گذاری شده است و قیمت دارد ، با 210 میلیون تومان به دست مصرف کننده می رسانید بنظرم باید کرمان موتور را تعطیل کنید .

    خدا از شما نگذرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا