مکمل بنزین
خبر

تصاویر جاسوسی رولزرویس Ghost 2021!

نسخه‌های کوچک‌تری از دو خودروی سدان شرکت بریتانیایی رولز-رویس، قرار است تا سال آینده میلادی، تبدیل به نسل بعدی خودروهای این شرکت شوند.

در این مطلب نیز، شما می‌توانید اولین تصاویر مربوط به دومین نسل از رولز-رویس ghost (به معنی روح) را تماشا کنید. تصاویری که در آن به‌وضوح می‌توان داشبورد بزرگی را مشاهده کرد که از مدل‌های فانتوم و شاسی‌بلند کولینان این شرکت، به ارث برده است.

اولین نسل از خودروی ghost که امروزه وجود دارد، چیزی حدود 10 سال است که از عمر آن می‌گذرد؛ اما این 10 سال، به دلیل تغییراتی که رولز-رویس در طول زمان روی آن به وجود آورده، باعث نشده تا گردوغبار یک خودروی قدیمی، با طراحی قدیمی و قوای محرکه ضعیف، روی آن بنشیند و در عوض، می‌توان آن را یک خودروی همیشه به‌روز و جذاب در نظر گرفت.

همان‌گونه که در تصاویر داخل کابین، این خودروی تازه‌وارد مشاهده می‌شود، می‌توان شاهد یک صفحه‌نمایش کشیده و بزرگ در وسط کنسول برای سیستم‌های سرگرمی و مسیریابی و همچنین یک صفحه‌نمایش کوچک‌تر، روبروی چشم راننده برای دیدن اطلاعات ضروری بود. برای اینکه بتوانید، دید بهتری نسبت به خودروی ghost 2021 داشته باشید، می‌توانید تصاویر آن را با مدل‌های فانتوم و کولینان شاسی‌بلند و فضای داخل کابین آن‌ها، مقایسه نمایید.

رولز-رویس ghost 2021

 

رولز-رویس فانتوم 2019
رولز-رویس کولینان 2019

با بیرون رفتن از داخل کابین و دیدن فضا و طراحی خارجی، می‌توانیم یک تکامل جذاب را در این خودرو، با جلوپنجره‌ای کشیده و بزرگ‌تر که با چراغ‌های تمام LED جلویی باریک‌تر، مزین شده است را تماشا کنیم. چراغ‌هایی که به‌صورت دایره‌ای شکل و سری هم زیر چراغ سمت چپ و هم چراغ سمت راست خودرو قرارگرفته‌اند، نیز به‌احتمال‌زیاد، چراغ‌های روز (Daylight) این خودروی جدید خواهند بود.

با نگاهی به نمای جانبی خودرو نیز، می‌توانیم خط سقف خودرو را به‌گونه‌ای بیابیم که در این نسل جدید، نسبت به نسل قبلی، خودرو را اسپرت تر و جذاب‌تر به نمایش می‌گذارند. در قسمت عقبی نیز، با این پوششی که موجود است، تقریباً می‌توانیم شاهد همان چراغی باشیم که در نسل قبلی نیز موجود بوده است.

به لطف استفاده از پلتفرم آلومینیومی جدید در نسل دوم ghost، باید وزن خودرو تا حدی کاهش پیدا کند. مگر اینکه رولز-رویس، با اضافه کردن فن‌آوری‌های جدید در این خودرو، کاهش وزن ناشی از پلتفرم را جبران کند.

در قلب این خودرو، باید همان موتور 6.75 لیتری 12 سیلندر با توربو دوقلو که انتظار می‌رود چیزی حدود 563 اسب بخار قدرت را درست مانند فانتوم و کولینان، به راننده خود تحویل دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا