مکمل بنزین
گوناگونخبر

استراتژی جدید برای خودروی کیا کادنزا 2020

تنها سه هفته پیش رئیس بخش طراحی سه برند کره‌ای کیا، هیوندای و جنسیس در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد خودروهای تولیدی جدید از این برندها دیگر شبیه به نسخه‌های قدیمی و رایج در بازار نخواهند بود و با ظاهری کاملا متفاوت وارد بازار جهانی خواهند شد.

البته مدلهای موجود از این خودروسازان ظاهر بدی ندارند و تنها این بخش از خودروسازی قصد دارد که استایل خاص از هر برند را جدا کرده و به قول معروف از دور بتوان به راحتی با دید کوتاه متوجه شد که این خودرو متعلق به کدام کمپانی هست. همچنین خودروسازان این سه برند معتقدند که با این عمل می‌توانند به رقابت با خودروسازان ژاپنی و آلمانی بپردازند. برای مثال به تازگی قرار شده که کیا سورنتو 2021 رقیبی جدی برای بی‌ام‌و X5 باشد. از سوی دیگر دومین نسل کیا کادنزا 2020 قرار شده با ظاهری جدید وارد بازار شود. جالب است بدانید کیا کادنزا در بازار کره جنوبی با اسم اختصاری K7 عرضه می‌شود.

تنها چند هفته دیگر این خودرو در بازار کره جنوبی رونمایی می‌شود؛ از این رو مسئولان کمپانی کیا تیزرهای مختلفی از تصاویر این خودرو با اسم کادنزا/ K7 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. به علاوه در این تصاویر منتشر شده به راحتی می‌توان از جزئیات بدنه خودرو کاملا باخبر شد.

به نظر می‌رسد کیا نقشه‌های زیادی برای این خودروی سدان سایز بزرگ دارد و در حال حاضر تویوتا آوالون یکی از رقبای سرسخت و جدی این کیا کادنزا 2020 به شمار می‌آید. از تصاویر منتشر شده می‌توان سپر بزرگتر و شبکه توری بزرگتر که به همراهی چراغ‌های LED جلو ظاهری تهاجمی و خشن به این خودرو می‌دهد را استنباط کرد. در عقب خودرو نیز نواری از چراغ‌های LED که از سمت چپ تا راست خودرو کشیده شده است را به راحتی می‌توان مشاهده کرد. از سوی دیگر خطوط متقارنی در بالا و کناره‌های این خودرو برای هر چه بیشتر اسپرت بودن کیا کادنزا را می‌توان دید.

به احتمال زیاد کیا کادنزا جدید به غیر از ظاهر متفاوت، طراحی منحصر به فرد در داخل کابین خودرو مانند صفحه نمایش بزرگتر برای سیستم سرگرمی و اطلاعات به همراه دیگر تجهیزات برای روشن و خاموش کردن خودرو خواهد داشت. همچنین از سوی تصاویر و تیزرهای منتشر شده می‌توان انتظار دیدن داشبورد کشیده تمام چوبی به همراه نوارهای فلزی یا آهنین را داشت و باید همیشه به یاد داشت باشید کیا به دنبال تولید خودروهایی با ظاهر اسپرت هست. نظر شما درباره محصولات کیا در کشور ما چیست؟ آیا خدمات پس از فروش این خودروها کافی به نظر می‌رسد؟

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا