مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش اقساطی سایپا برای محصولات پرطرفدار (نیمه دوم خرداد 98)

با آرام شدن بازار خودروهای داخلی و همچنین کاهشی شدن روند قیمت‌ها در این بازار، خودروسازان نیز روند عرضه محصولاتشان را افزایش دادند و شرایط ویژه‌ای را برای فروش محصولات پرطرفدار خود ارائه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به گروه سایپا اشاره کرد که شرایط فروش اقساطی ویژه‌ای را برای 4 محصول پرطرفدارش ارائه نموده که جزئیات آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت، چهار محصول ساینا، تیبا، پراید 131 و پراید 151 را با قیمت مصوب فروش فوری و با تسهیلات 4 و 5 میلیون تومانی سفارش دهند که البته این تسهیلات صرفا به منظور عدم فروش محصولات فروخته شده و جلوگیری از دلالی‌های موجود در بازار فعلی است.

شرایط و خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش اقساطی:

شرایط و جزئیات ثبت سفارش در این فروش گروه سایپا

  • محدودیت کد ملی در این شرایط فروش سایپا فعال خواهد بود و طبق جزئیات اعلامی از سوی این شرکت، آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 تا به امروز از محصولات این شرکت خریدی داشته باشند امکان ثبت نام نخواهند داشت.
  • با توجه به اینکه محدودیت کد ملی در این ثبت نام وجود خواهد داشت، مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود و مبلغ پرداختی بدون هیچ سود و اضافه‌ای عودت خواهد شد.
  • با توجه به تصمیم مسئولین این شرکت، امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • امکان خرید انصرافی و صلح در این شرایط فروش فوری وجود ندارد.
  • با توجه به نیاز و درخواست مشتریان، ظرفیت فروش روزانه تعیین شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
  • درگاه پرداخت بانکی این شرکت در ساعات خاصی از روز باز خواهد شد که این ساعات با توجه به ساعت time.ir تنظیم شده و بدیهی است که در غیر ساعات اعلامی امکان پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.
  • به منظور تسهیل و تسریع در روند ثبت نام بایستی تمامی اطلاعات لازم برای ثبت سفارش در دسترس باشد.
  • پس از ثبت نام و ثبت سفارش امکان تغییر در جزئیاتی مثل کد ملی و نام و نام خانوادگی وجود نخواهد داشت.
  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری طبق دستور وزارت صنعت 20 درصد از ظرفیت تولید روزانه شرکت خواهد بود.
  • ثبت سفارش برای خودرها صرفا از محل رنگ‌های موجود خواهد بود.
  • گفتنی است که طبق توافق صورت گرفته با ایران‌خودرو، اطلاعات مشتریان دو شرکت خودروساز اشتراک گذاری شده و آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات این دو شرکت خریدی داشته‌اند، امکان ثبت سفارش و یا تحویل خودرو نخواهند داشت.

این شرکت در اطلاعیه مذکور اعلام کرده است که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند از دو گروه خانواده ایکس 100 و ایکس 200 سایپا سفارش داده و از تسهیلات 4 و 5 میلیون تومانی بهره مند شود. این تسهیلات در اقساط 4 ماهه و طی 12 ماه از مشتریان دریافت خواهد شد که مبلغ هر چک حدود یک میلیون و 500 تا یک میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا