مکمل بنزین
خبرداخلی

ارزش گمرکی جک مدل 2019 چقدر است؟

یکی از اخبار و اطلاعاتی که معمولا مورد توجه اهالی بازار خودرو قرار می‌گیرد و طرفداران خاص خود را دارد، اخبار مربوط به محاسبه قیمت‌های ورودی خودروهای مختلف خارجی است که در گمرک به ثبت رسیده و با توجه به قیمت‌های مختلف در بازار کشورمان به فروش می‌رسند که به تازگی ارزش گمرکی خودروی جک مدل 2019 اعلام شده و جزئیات آن مشخص شده است.

به گزارش چرخان، گمرک جمهوری اسلامی که طبق مقررات وضع شده پیرامون واردات صورت گرفته از این طریق، اقدام به افشای اطلاعات مربوط به ارزش گمرکی ورود جک مدل 2019 کرده است که البته این خودرو با توجه به اطلاعات ثبت شده و طبق روال معمول، متعلق به کرمان موتور بوده و به نظر می‌رسد که به زودی شاهد مدل‌های جدید از این شرکت خودروسازی خواهیم بود.

البته گفتنی است که ارزش اعلامی گمرک صرفا خالص ارزش این خودرو بوده و هزینه‌های جانبی از جمله هزینه‌های مربوط به بیمه در این نرخ لحاظ نشده است. از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این خودروها محاسبه ارزش آن بر اساس یوان است که بایستی نسبت به محاسبات بعدی به آن توجه گردد.

جک مدل 2019

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این قیمت ها را ضربدر در قیمت ارز آزاد هم بکنیم ، به دو سوم قیمت خودرو جک در کرمان موتور نمی رسیم . با این ارزش ها جک s3 با ارز کاملا آزاد می شود 160 میلیون تومان و با ارز نیمایی می شود 120 میلیون تومان . در حالیکه کرمان موتور گروووون فروش قیمت گذاری این نوع مدل را 210 میلیون گذاشته است . بقیه را هم خودتان حساب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا