مکمل بنزین
خبر

نگاهی به تصاویر کیا کادنزا فیس لیفت 2020

شرکت کره‌ای کیا به‌صورت رسمی در خود کشور کره، خودروی فیس لیفتی را رونمایی کرد که درواقع همان ارتقاءیافته کادنزا معروف است. کیا، کادنزا فیس لیفت را در کره، بانام K7 و با تغییرات جذابی رونمایی کرد تا نشان دهد، این‌یک آرایش معمولی برای یک خودروی معمولی نخواهد بود.

این خودروی خوش‌چهره جدید که بانام تجاری K7 در کره شناخته می‌شود، به‌عنوان همان کیا کادنزا مدل 2020 در بازارهای جهانی، آماده فروش خواهد بود.

بر اساس تصاویری که از این سدان جذاب و خوش‌رنگ و لعاب کیا می‌توان مشاهده کرد، تغییراتی در قسمت جلویی و عقبی طراحی خارجی، در کنار تغییراتی که کیا برای داخل کابین آن در نظر گرفته است به چشم می‌خورند تا بتوانند این خودرو را تبدیل به یک خودروی تغییر شکل یافته و یا همان فیس لیفت کنند.

از تغییرات متمایزی که می‌توان در طراحی خارجی کادنزا 2020 نسبت به مدل‌های قبلی آن مشاهده کرد، جلوپنجره جدید و البته تهاجمی در کنار چراغ‌های جلویی کشیده و باریکی هستند که به قسمت جلوپنجره متصل شده‌اند. همچنین در قسمت عقبی خودرو نیز می‌توانیم شاهد طراحی گلگیر عقب کاملاً جدید در کنار چراغ‌های عقبی یکپارچه‌ای باشیم که در عرض خودرو کشیده شده‌اند.

نمای داخلی نیز از تغییرات جدید جا نمانده و تغییراتی را به خود دیده است. وجود یک صفحه‌نمایش بزرگ 12.3 اینچی در وسط کنسول و همچنین هماهنگی کامل بین این صفحه‌نمایش تا پایین‌ترین نقطه در کنسول کادنزا 2020 را می‌توان یک امتیاز مثبت برای این خودرو دانست. همچنین صفحات کیلومتر و اطلاعات مخصوص راننده کامل دیجیتال، فرمان بازطراحی شده با چندین قابلیت و دریچه‌های هوایی بازطراحی شده از بارزترین تغییرات داخلی این خودروی فیس لیفت هستند.

گفته می‌شود که داخل کابین کادنزا 2020 از مواد بسیار مرغوبی ساخته‌شده که این مواد در کنار پنجره‌های ایزوله شده ازنظر صدا و قسمت کف خودرو، کمترین صدای ممکن را در داخل کابین ایجاد کرده و راحتی کاملی را برای سرنشینان ایجاد می‌کنند. همچنین، وجود یک سیستم هوش مصنوعی کنترل صوتی و سامانه کمکی راننده، بیش‌ازپیش این خودرو را تبدیل به یک خودروی مدرن می‌کنند.

از تغییرات مهمی که در زیر کاپوت کادنزا 2020 اتفاق افتاده است می‌توان به وجود یک موتور بنزینی 2.5 لیتری Gdiموسوم به SmartStream که قدرت خود را از طریق یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار منتقل می‌کند اشاره کرد. در کنار این موتور جدید 2.5 لیتری، نسخه پریمیر (Premier) کادنزا همچنین دارای یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر (که در نسخه LPG نیز موجود است)، یک موتور 2.4 لیتری هیبرید و یک موتور 2.2 لیتری دیزل خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا