مکمل بنزین
خبر

کیا سورنتو نسل جدید،چه شکلی خواهد بود؟

شرکت کره‌ای کیا، درصدد رونمایی از جدیدترین نسل کراس اوور جذاب و محبوب خود یعنی سورنتو است. درواقع می‌توان این‌طور گفت که اگر شرکتی بخواهد در بازار پرتکاپو و فوق رقابتی امروزی کراس اوورها و شاسی بلندها باقی بماند، به‌روز بودن و ایجاد تغییرات در خودروهای خود، نکته کلیدی به شمار می‌رود.

بااینکه هنوز چند ماه تا رونمایی سورنتو نسل جدید از طرف کیا باقی‌مانده است، اما در این مطلب می‌توانید تصاویر کامپیوتری (رندری) را مشاهده نمایید که کیا سورنتو را بدون هیچ پوششی برای مخفی کردن ویژگی‌های جدیدش نشان می‌دهند. البته این تصاویر ممکن است تفاوت‌هایی با نسخه اصلی که قرار است رونمایی بشود داشته باشد.

بر اساس این تصاویر، می‌توانیم بازطراحی‌هایی را در طراحی قسمت عقب و جلوی خودرو مشاهده نماییم. چراغ‌های جلویی باریک‌تر، چراغ‌های مه شکن بازطراحی شده، طراحی کاپوت صدفی مانند و همچنین قسمت پایینی جلوی طراحی جلوی خودرو که توجه ما را به سمت جلوپنجره جدید این خودرو هدایت می‌کند.

همچنین، قسمت جلویی خودرو نسبت به نسل‌های گذشته، کمی بلندتر به نظر رسیده که هماهنگی خوبی با جلوپنجره و چراغ‌های جلویی ایجاد کرده است. تفاوت‌هایی که مانند کیا کادنزا 2020 فیس لیفت، زبان طراحی جدید امروزه شرکت کیا را به نمایش می‌گذارند.

همین تفاوت‌ها را می‌توان به قسمت عقبی خودرو نیز نسبت داده و آن‌ها را به‌خوبی مشاهده نماییم. بازهم چراغ‌هایی کشیده‌تر و باریک‌تر در کنار طراحی کلی نزدیک به خودروهای هاچبک، همگی مژده یک خودروی کاملاً جدید را می‌دهند. البته تصاویر جاسوسی نسل جدید سورنتو، قسمت عقبی آن را به‌قدری پوشیده نشان می‌دادند که نمی‌توان هیچ حدس دیگری در مورد نسخه اصلی این خودرو زد.اما بر اساس این تصاویر رندری، می‌توان این سورنتو را یک مدل 2019 فیس لیفت دانست که البته با واقعیت ممکن است فاصله زیادی داشته باشد.

در مورد فضای داخلی جدیدترین نسل سورنتو نیز هیچ تصویر جاسوسی وجود ندارد که بتوان بر اساس آن‌ها میزان تغییرات به وجود آمده را ارزیابی کرد.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که چرا شرکت کیا باوجوداینکه در سال 2019، سورنتو را به‌صورت فیس لیفت ارائه کرده می‌خواهد به این زودی نسل جدید این خودروی خود را آماده رونمایی کند. به نظر می‌رسد دلیل این کار، اهمیت فوق‌العاده زیاد خودروهای کراس اوور برای این شرکت و فروش بالای آن‌ها نسبت به خودروهای سدان، در بازارهای جهانی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا